Június 15. és június 19. között a kormányablakbusz ismét szolgálatot teljesít a Kiskunmajsai járásban.
A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatalnál még 2018 áprilisában kezdte meg működését az új mobilizált ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy a „kormányablakbuszban” lévő két munkaállomáson az ügyfelek igénybe vehessék a kormányablakok szolgáltatásait, megkönnyítve ezzel ügyeik intézését.
A tevékenység megkezdése a megfelelő óvintézkedések betartása mellett lép életbe. Az ügyfeleknek az ügyfélszolgálaton történő megjelenés során szájat és orrot eltakaró maszkot vagy kendőt kell használniuk, valamint várakozás közben lehetőség szerint tartsanak egymástól legalább 1,5-2 méter távolságot.
A jelzett napokon a Kiskunmajsai járás valamennyi településére eljut a kormányablakbusz, amely segítségével helyben intézhetők az alábbi ügyek:
- személyi igazolvány igénylése
- lakcímváltozás bejelentése
- parkolási igazolvány ügyek
- diákigazolvány ügyek
- útlevél igénylése
Az elkészült okmányok átvételére a buszon – technikai okok miatt – nem lesz lehetőség, azok később postázásra kerülnek. A bankkártyás fizetés a mobilizált ügyfélszolgálaton is biztosított.
A Kiskunmajsai járás településeire vonatkozó menetrend az alábbi linkre kattintva érhető el.
http://kormanyablak.hu/hu/bacskiskun-megye-mobiliz%C3%A1lt-ugyfelszolgalat
Kiemelt jelentőségű természetmegőrzési terület vízi-és ökoturisztikai fejlesztésére keresik a kivitelezőt.
Az épület alapterületének megduplázásával és teljes gépészeti átalakítással hozhatja létre a PESZTER Kft. a Gondozóházat.