A családok megnézhetik a közelmúltban született kisállatokat: a muflonbárányt, a kis kecskéket és a kengurukölyköket.
Védőintézkedések bevezetése mellett hétfőn újra kinyit a Kecskeméti Vadaskert. A Kecskeméti Vadaskert a járványhelyzet miatt március 17-én ugyan bezárta kapuit a látogatók előtt, de az állatok ellátása és a park gondozása folyamatos volt. Így a május 4-i nyitáskor a családok megnézhetik a közelmúltban született kisállatokat: a muflonbárányt, a kis kecskéket és a kengurukölyköket, a gyermekek pedig kipróbálhatják a nemrégiben elkészült új játszótér-komplexumot.
Az állatkertben tett sétát azonban szabályokhoz köti a vadaskert vezetése. Látogatóiktól azt kérik, tartsanak egymás között másfél méteres távolságot, viseljenek védőmaszkot vagy takarják arcukat kendővel, sállal és rendszeresen használják a vadaskert több pontján kihelyezett kézfertőtlenítőt.
A járványhelyzet miatt az állatsimogatók és az állatházak egyelőre zárva tartanak, valamint az állatok etetése sem lehetséges még.
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.