Az időjárási előrejelzéseket és a fogyasztók igényeit figyelembe véve a KECSKEMÉTI TERMOSTAR Hőszolgáltató Kft. 2017. szeptember 22-én pénteken elindította a távfűtést.
Azokban az épületekben, ahol korábban megrendelték a fűtést, ott a szolgáltatást folyamatosan biztosítják. Kérik a fogyasztók türelmét, megértését, amíg a város minden távfűtött lakásának minden radiátorába eljut a megfelelő hőmérsékletű fűtővíz.
A fűtésindítást követően 2 hétig – a bejelentés sorrendjében – ingyenesen végezik el a légtelenítést.
Hogyan segíthetik a társasház lakói a fűtés zökkenőmentes indulását?
Ellenőrzik a radiátorszelepeket, hogy azok nyitva vannak-e.
Ez szükséges ahhoz, hogy a fűtővíz minden radiátorba eljuthasson, és a légtelenítési munkákat el tudják végezni.
Biztosítják a bejutást a felső szinteken levő lakásokba a légtelenítési munkák gyors elvégzése céljából.
Mi a teendő, ha a lakásában még nem indult be a fűtés?
Ha a radiátorok 10 ºC alatti külső hőmérsékletnél - nyitott radiátorszelepek mellett
- nem melegszenek, kérik, jelezzék bármely elérhetőségeiken:
- honlap: www.termostar.hu/hibabejelento, vagy
- e-mailen írásban a [email protected] címen, vagy
- a HIBABEJELENTŐ 76/48-18-18 telefonszámon.
Bejelentéskor kérik megadni:
- a fogyasztási hely azonosítót (6 jegyű szám a távhőszámla tetején, a középső oszlopban felülről a második adat),
- a bejelentő, lakástulajdonos nevét, telefon elérhetőségét,
- a lakás címét (utca, házszám, emelet, ajtó),
- az észlelt hiba leírását, a probléma jellegét.
Fűtés indításkor – miután sokan egy időben telefonálnak – előfordulhat, hogy várni kell a hibafelvevők jelentkezésére.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
A 100 éves gyárat ellátó rendszer jövő márciusban lép működésbe.