A promóció során az üzlet kóstolóval várja a vásárlókat promóciós pultjánál, ahol az ízelítőn kívül információkat kaphatnak a dinnye eredetéről, és már érdekességeket is hallhatnak. Mától három napon keresztül a Malom Központban a CBA Áruházban.
Az Agrármarketing Centrum és Nemzeti Agrárgazdasági Kamara közös dinnye promóciós kampányához hat kereskedelmi áruházlánc (ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO, SPAR) csatlakozott. A közös kampány célja, hogy a felhívja a fogyasztók figyelmét a hazai dinnyefajták előnyeire, melyek nem csak ízletesek, hanem élettani hatásaik is kiválóak.
Fontos, hogy a magyar fogyasztók megismerjék a dinnye-fajtákat, hiszen a klasszikus görög- és sárgadinnyén kívül a termelők különleges fajtákkal is készülnek a szezonra. Ha még nem kóstolta a sárga belű görögdinnyét, idén ne hagyja ki!
Az öt nagy magyarországi dinnyetermesztő körzet (Békés, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Tolna, Baranya, Jászság-Heves) termelői szerint idén kiváló dinnyetermésre számíthatunk, így bőven juthat a magyar családok asztalára, ami a hat áruházlánc segítségével még könnyebbé válik. Mi fogyasztók pedig tudatos vásárlásunkkal nem csak a magyar termelőket támogatjuk, hanem biztosak lehetünk abban, hogy egészséges, tápanyag dús és nem utolsó sorban finom dinnyét kínálhatunk családunknak, barátainknak.
forrás: agrarmarketing.itthon.hu / nak.hu
Bár a legtöbben csak a tereléseket és burkolatcserét látják, az MKIF Zrt. munkája autópályáink kezelésében ennél jóval sokrétűbb. Az üzemeltetés léptékéről és feladatairól Tóth János üzemeltetési koordinációs igazgatóval beszélgettünk.
A Kecskemét belvárosát az iparterülettel összekötő közlekedési folyosón lévő Halasi úti felüljáró, az átjárhatóság folyamatos fenntartása mellett, bő nyolc hónap alatt születik újjá.