Bács-Kiskun megye szinte minden járásában és településén teljesített szolgálatot 2019. augusztus és november között a kormányablak busz az év második körútja alkalmával.
71 alkalommal állt az ügyfelek rendelkezésére a kormányablak busz, amelyek alkalmával több mint 1000-en vették igénybe a jármű segítségével elérhető szolgáltatásokat. A munkatársak több mint 800 ügyet intéztek, további 400 esetben pedig tájékoztatást nyújtottak az ügyfelek számára.
A mobilizált ügyfélszolgálat az egyes településeken – azok nagyságától függően – 2–5 óra közötti időtartamban volt jelen. A kollégák – a busz működése mellett – a kormányablakokban nem tapasztaltak ügyfélszám-csökkenést, ami igazolta, hogy továbbra is szükség van a szolgáltatások „házhoz vitelére”. A jármű legtöbbször az önkormányzatok előtt parkolt le, de meglátogatott több szociális intézményt, óvodát és iskolát, részt vett a Kecskeméten megrendezett Digitális Reform a Kormányhivatalban elnevezésű rendezvényen is.
Szeptemberben a kecskeméti nagyvállalatokat kereste fel a mobil ügyintézés, többek között a Kühne&Nagel Kft.-t, a CabTec Kft.-t, a Phoenix-Mecano Kecskemét Kft.-t, a Fornetti Kft. kecskeméti telephelyét, az SMP Hungary Kft.-t és a KÉSZ Kft.-t.
A kormányablak busz által szolgáltatott ügytípusok a személyi igazolvánnyal, lakcímkártyával, diák vagy parkolási igazolvánnyal, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatosak, valamint az ún. KAB-os (szociális igazgatási ügycsoport, egészségbiztosítás) ügyek.
A településeken örömmel fogadták a járművet, és hasznosnak találták a kihelyezett ügyfélfogadást. A kollégák tapasztalatai alapján elsősorban az idősek, az egészségügyi okok miatt nehezebben közlekedők, kisebb számban pedig a fiatalok és családosok vették igénybe a szolgáltatásokat. A kormányablak busz által olyan helyeken is biztosított az ügyintézés, ahol eddig esetleg nem voltak adottak a technikai feltételek.
A kormányablak busz a 2019. évben 196 alkalommal volt elérhető Bács-kiskun megye valamely településén, amely során több mint 3600 alkalommal vették igénybe az általa kínált szolgáltatásokat. 2020-ban ismét útjára indul a mobilizált ügyfélszolgálat.
Első ízben rendezik meg az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseményét, amelynek egyik fő célja követ dobni az állóvízbe.
Több mint 1600 négyzetméternyi felület újult meg az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karának Kecskeméti utcai épületegyüttesén.