A licitáláson befolyt összeget a Mentő Motoros Szolgálat alapítványához került.
A nyertes megdöbbent, hogy Ő mint magán személy nyert egy igen alacsony összeggel. Elképzelése szerint csak részt akart venni egy karitatív liciten, hisz a részvétel a fontos. Gondolta, hogy az ország vagy szűk környezete Kecskemét és környéke tehetős és milliárdos forgalmat magáénak tudható cégek egyike viszi el a sisakot, és vele együtt a dicsőséget, hogy nemes ügyet szolgál a tettük.
Szerinte kiváló reklám értéket képvisel egy ilyen akció, hisz ha egy terméken az országos mentőszolgálat megsegítése szerepel valamilyen formában, sőt azt egy ikonikus versenyző , Valentino Rossi, saját aláírásával ellátott sisakja alátámasztja, az többet érhet talán bárminél.
Mert gondoljunk bele a mai rohanó világban, sajnos mindenki érintett a balesetek többségébe, vagy mint részt vevő, vagy mint családtag. Ha nincs pénz kivonulásra, akkor bármelyikünkkel megtörténhet, hogy addig vár a segítségre míg az későn jön.
Ezért a nyertes úgy gondolja, hogy a sisakot kiállítja a
Monaco Szoláriumban
( Kecskemét Simonyi u. 2/a, Jokerral szemben) és aki nagyobb összeget kínál érte, annak átadja az ereklyét, és a befolyt összeget a Mentő Motoros Szolgálat alapítványának átadja a megfelelő hivatalos körülmények között.