A számítógépes játéktervezés lesz a témája a Kecskeméti Főiskola Informatika.Neked elnevezésű előadássorozatának mindenki számára nyilvános és ingyenes következő előadásának június 19-én, szerdán 15 órától a GAMF Kar Informatikai Tanszékén.
Tartalmi összefoglaló:
Game Design történet (a fallabdától az MMO-ig) Mi alapozta meg a különböző genre-ok kialakulását, és miért tűntek el más irányzatok? Fejlesztési tippek/trükkök, miben tér el a játékfejlesztés más szoftver típusok fejlesztésétől? Hardver lehetőségek áttekintése, mire mit fejlesszünk? (Kézi eszközöktől az asztali gépekig) Mitől "letehetetlen" egy játék? Learning curve felépítése, keresztbekötött incentive-ek, stb. A nagy cégek szerepe a játékfejlesztésben. A jó játék és a nyereséges játék közötti örök dilemma.Az előadó rövid bemutatása:
1 évig volt programozó a HS Games-nél. Ott Gameboy-ra és PC-re fejlesztettek kis játékokat a THQ-nak és a Nickelodeonnak 3 évig volt a Digital Reality-nél, ahol a fő irányvonal valós idejű stratégiai játékok fejlesztése volt PC-re és XBox-ra. A Warfront - Turning Point egyikvezető tervezője Fél évet töltött a Black Hole-nál, ahol egy már meglévő PC-s játék, a Warhammer - Battle March, XBox-ra konvertálásának volt vezető designere.Megnyílt a Szekszárd Tudásközpont a nagyközönség előtt. Az egykori laktanya helyén az Illyés Gyula Könyvtár és a Tolna Vármegyei Levéltár új otthonát, a ZÁÉV teremtette meg.
A száz hektáron fekvő terület tervezett fejlesztése során 35-40 hektárnyi parkot és közteret alakítanak ki. 330 milliárd forintnyi állami infrastruktúrafejlesztést is terveznek (többek között az M1-es metró meghosszabbítását) és 250-500 méter magas épületeket is emelhet előre meghatározott területeken a befektető.