2024.04.23, Kedd

Új kereskedelmi vezető a Szentkirályinál

2013.02.12. 10:57

A Szentkirályi Ásványvíz Kft.-nél 2013. januártól Barnáné Vitárius Márta tölti be a kereskedelmi vezetői pozíciót. A 36 fős csapat élén feladatai közé tartozik az értékesítési tevékenység összefogása, az éves szerződések megkötése és az új termékek sikeres bevezetése. Az idei év céljának tekinti többek között a saját kereskedelmi csapat fejlesztését, az új termékek piacra történő juttatását és a Szentkirályi termékek disztribúciójának növelését.

Hirdetés

Barnáné Vitárius Márta (52) diplomáját a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskola kereskedelmi szakán közgazdászként szerezte, majd a European Business School Gazdasági Vezetők Nemzetközi Továbbképző Tagozatának Marketing Modulján vett részt. Pályafutását 1986-ban az Óbudai Közért Vállalatnál kezdte értékesítési osztályvezetőként. 1994-től a Buszesz Rt. értékesítési vezetője, ahol többek között az éves szerződések megkötése mellett a vidéki kirendeltségek kereskedelmi munkáját és a képviselői hálózatot irányította.

1997-től a Sláger Kereskedőház Rt. kereskedelmi igazgatójává nevezték ki, ahol feladatai közé tartozott az országos franchise üzletlánc fejlesztése valamint a beszerzési, értékesítési és marketing tevékenység irányítása. 2002-től a Spar Magyarország Kft. szortiment managereként felelős volt a hozzá tartozó szárazáru terület beszerzési tevékenységéért, valamint a sajátmárkás és elsőáras termékek fejlesztéséért. 2007-ben a Soós Tésztaipari Kft. kereskedelmi igazgatói pozícióját foglalta el, ahol a kereskedelem koordinálása mellett a kiállítások megszervezése (Anuga, Foodapest) is munkájához tartozott.

2012-ben csatlakozott a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-hez field sales managerként, majd ugyanazon év májusában key account vezetővé léptették elő. A kereskedelmi vezetői pozíciót 2013 januárja óta tölti be. „Magyar piacon, sikeres magyar vállalkozás kereskedelmi vezetőjének lenni egyszerre kihívás és megtisztelő pozíció is” – mondta Barnáné Vitárius Márta a kinevezésével kapcsolatban.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2011. január 1-jétől termékeinek egy részét – az Emese ásványvizeket, a Jégteákat, a Jégvizeket, az új limonádé termékeket, illetve a 0,25, a 0,33, és a 0,75 literes üveges kiszerelésű Szentkirályi ásványvizeket – közvetlenül, saját kereskedelmi csapatával értékesíti a HoReCa szektorban és szolgája ki a hazai és nemzetközi kereskedelmi láncokat. A cég 2013 januárjától a Szentkirályi PET palackos ásványvizek forgalmazását is saját kezébe vette és kibővített, 36 fős kereskedelmi csapatot állított fel annak érdekében, hogy a termékek disztribúcióját kiszélesítse.

E kereskedelmi csapat élére került a most kinevezett kereskedelmi vezető, aki kizárólag élelmiszer kereskedelmi cégeknél dolgozott, és ennek köszönhetően munkájában hasznosítani tudja nem csak az értékesítési területen, hanem a beszerzési oldalon és a hálózatirányításban szerzett tapasztalatát a Szentkirályinál. Feladatai közé tartozik az értékesítési tevékenység összefogása, az éves szerződések megkötése és az új termékek sikeres bevezetése. Az idei év céljának tekinti többek között a saját kereskedelmi csapat fejlesztését, a Szentkirályi és Emese ásványvizek mellett az ízesített termékek – limonádék és Jégvizek, valamint az új fejlesztésű Aqua Elixis gyógynövénytartalmú üdítőital -- disztribúciójának növelését.

Barnáné Vitárius Márta angolul és németül középfokon beszél. Házas, hobbija az autóvezetés, az utazás és más, a számára ismeretlen kultúrák megismerése.

Szentkirályi Ásványvíz Kft. (www.szentkiralyi.hu):

A Szentkirályi ásványvizet 1993 óta forgalmazzák Magyarországon. Az eleinte veszteséges cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar hozta meg: 2005-ben a hazai szénsavmentes ásványvízpiacon az összes értékesített mennyiség alapján piacvezetővé lett – ezt a pozícióját azóta is tartja a márka. A Szentkirályi 2010-ben 1,5 milliárd forint beruházással létrehozta új logisztikai központját, és abban az évben nettó árbevétele 5,35 milliárd forint volt. A fogyasztói hűség bizonyítékaként számos más elismerés mellett (Foodapest, Arany Tallér, Szent Miklós Emlékérem) 2006-tól 2011-ig minden évben kiérdemelte a Reader’s Digest Legmegbízhatóbb Márka díját, tavaly pedig nyolcadik alkalommal lett övé a Superbrands díj, ezen belül 2009-ben megkapta a Business Superbrands díjat is. A MagyarBrands díjat 2010-ben, 2011-ben és 2012-ben is elnyerte. A Monde Selection aranymedálját négy évben is elnyerte, legutóbb 2012-ben.

Az évszázadokig garantált ásványvízhozamnak köszönhetően, illetve a növekvő fogyasztói igények kielégítése érdekében a cég folyamatosan modernizál, fejleszt. Magyarország piacvezető ásványvízmárkáját a társadalomról felelősséggel gondolkodó vállalatként széleskörű támogató, segélyező tevékenység jellemzi. A Szentkirályi és Emese elnevezésű ásványvizeken túl az Oxigénnel dúsított ásványvize, az AQUA ELIXIS üdítőitala, Jégvizei, Jégteái, limonádéi, illetve kozmetikumai is népszerűek a piacon. 2011-ben elnyerte a Water Innovation Awards legjobb fogyasztói kampányának járó világdíjat „A víz arca” kampánnyal, illetve az 1 literes palackja döntős plakettet kapott „A legjobb új PET palackok” kategóriában. 2011-ben Balogh Leventének ítélte a VOSZ a „2011. Év Vállalkozója” díjat, 2012-ben pedig a Bács-Kiskun Megyei Közgyűlés „Bács-Kiskun Megyéért Díj”-jal jutalmazta kiemelkedő munkáját.