Enyhültek a látogatási szabályok az egészségügyi és szociális intézményekben - közölte az Emberi Erőforrások Minisztériuma hétfőn az MTI-vel.
A közleményben kiemelték: a kormány döntött a koronavírus okozta járvány megelőzéséért és következményeinek elhárításáért korábban bevezetett korlátozó intézkedések többségének feloldásáról.
Kásler Miklós, az emberi erőforrások minisztere utasítására felülvizsgálták, majd módosították, illetve hatályon kívül helyezték azokat az utasításokat és eljárásrendeket, amelyek a lakosság mindennapi életvitelét vagy az egészségügyi, szociális, köznevelési intézményekben történő ellátását, gondozását, oktatását korlátozták - írták.
Felhívták a figyelmet arra, hogy az egészségügyi és szociális intézményekben enyhültek a látogatás feltételei. A miniszteri utasítás szerint azonban a látogatóknak kötelező a maszk viselése a kórház és a szociális intézmények egész területén.
Egy beteghez naponta legfeljebb két látogató érkezhet 30 percre, míg egy hozzátartozó esetén a látogatási idő 60 percig terjedhet. Amennyiben a látogatás szabadtéren is kivitelezhető, az érkezők száma nem korlátozott - ismertették.
Hozzátették: a koronavírus-fertőzés miatt kezelt betegek továbbra sem látogathatók, de a kórház vezetése egyedi méltányosság alapján engedélyezhet látogatást.
A járványügyi korlátozások módosításának, kivezetésének köszönhetően a jövőben az általános járványügyi, közegészségügyi szabályok betartása mellett az egészségügyi, köznevelési és szociális ágazatban személyes jelenléttel is megtarthatók a szakmai konferenciák, fórumok, előadások, továbbképzések, tanfolyamok és tréningek - áll a tárca közleményében.
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.