Az elkészült tervezeteket a NAV tértivevényesen április 30-ig küldi el postán az igénylőknek.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) automatikusan elkészíti az szja-bevallási tervezeteket, de akinek nincs ügyfélkapu-regisztrációja, annak az idén is kérnie kell a tervezet postázását, ha szeretné azt papíralapon megkapni - hívta fel a figyelmet az adóhatóság kedden.
Az adóbevallási tervezet postázása április 15-én éjfélig kérhető. Az elkészült tervezeteket a NAV tértivevényesen április 30-ig küldi el postán az igénylőknek.
Akinek nincs KAÜ azonosítója (ügyfélkapu regisztráció, elektronikus személyi igazolvány vagy telefonos azonosító), adóazonosító jele és születési dátuma megadásával többféle módon is kérheti a tervezet postázását, például SMS-ben a 06-30/344-4304-es telefonszámon, a NAV honlapján elérhető webűrlapon, levélben, a NAV honlapjáról letölthető formanyomtatványon (BEVTERVK), telefonon a 1819-es hívószámon, vagy személyesen az ügyfélszolgálatokon.
A közlemény szerint aki esetleg lecsúszik az április 15-i határidőről, az május 20-ig személyesen, előzetes időpontfoglalással a NAV ügyfélszolgálatain is kérheti adóbevallási tervezetének kinyomtatását. Emellett az adózó bármikor nyithat ügyfélkaput, amellyel adóbevallási tervezetét a www.nav.gov.hu-ról és a www.magyarorszag.hu-ról elérhető "eSZJA Portálon" azonnal megnézheti - jelezte az adóhivatal.
A NAV felhívta a figyelmet arra is, hogy oldala újabb segítséggel bővült, elkészült a bevalláshoz használható családikedvezmény-kalkulátor.
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.