Sajnos beigazolódott az, amitől a legtöbb kutató tartott: a koronavírus járvány második hulláma soha nem látott méreteket öltött, és újra otthonaikba zárta az embereket.
Bár a probléma mindenkit érint, de az nagy bizonyossággal kijelenthető, hogy a legkomolyabb változások a munkaerőpiacon történtek, hiszen az otthonról végzett munka sosem volt még olyan népszerű, mint manapság.
Mivel a COVID-19 első hulláma óta már majdnem egy egész év telt el, ezért már megfelelő mennyiségű adat áll a rendelkezésünkre ahhoz, hogy megvizsgáljuk, vajon hogyan is birkóznak meg a távmunkában dolgozó emberek az új élethelyzettel.
A Momsandkids baba-mama magazin által létrehozott képes grafikai anyag pontosan ezekbe az információkba enged betekintést – nagyon egyszerű, közérthető és élvezhető formában.
Amikor a távmunkában dolgozó emberekre gondolunk, akkor rendszerint a kényelem, az ingázás hiánya és a rengeteg felszabaduló idő jut eszünkbe.
Pedig olyan érdekes és nehéz kérdéseket is felvet az új helyzet, mint:
vajon kinek kellene fizetnie a munkavállaló részéről felmerülő plusz költségeket, mint az internet, fűtés, vagy villanyszámla?
milyen tippekkel és módszerekkel érhető el az, hogy az otthonról történő munkavégzés sokkal produktívabb legyen, mint az irodai munka?
vajon milyen okok állnak amögött, hogy a legtöbb home office-ban dolgozó ember a jövőben sem szeretne visszamenni az irodai munkakörnyezetébe?
Az érdekes tényeket és felfedezéseket egy meleg italokkal foglalkozó webshop, a Kávéfolt juttatta el hozzánk, akik – személyes érdekeltségük miatt – szüntelenül monitorozzák nem csak azt, hogy az emberek vajon mennyi koffeint visznek be naponta a szervezetükbe, vagy milyen arányban fogyasztanak arabicát és robustát — de azt is, hogy miként változnak az általános irodai trendek és szokások ebben a bizonytalansággal teli időszakban.
A 100 éves gyárat ellátó rendszer jövő márciusban lép működésbe.
Kékinfrastruktúra fejlesztést zárt le Letkés uniós támogatással.