A hatékony és gyors ügyintézés biztosítása érdekében a kormányhivatal a Miniszterelnökséggel együttműködve felülvizsgálta a megyei kormányablakok nyitvatartási idejét, és – figyelembe véve az elmúlt évek tapasztalatait, az ügyfélforgalmi adatokat és a helyi sajátosságokat – új, az állampolgárok számára kedvezőbb ügyfélfogadási rendet határozott meg.
A kormányablakok nyitvatartási idejének módosítását alapos vizsgálat előzte meg. A kormányhivatalok az ügyfelek igényeinek szem előtt tartásával, valamint a korábbi ügyfélforgalmi adatok alapján alakították ki az új ügyfélfogadási rendet, így néhány kormányablak hosszabb, néhány pedig rövidebb ideig tart majd nyitva. A módosult ügyfélfogadási rend lehetővé teszi, hogy a kormányablakok az ügyfélfogadási idő alatt folyamatosan teljes kapacitással működjenek, ezáltal az állampolgároknak kevesebb ideig kell majd várakozniuk, és az ügyintézés is gyorsabbá, hatékonyabbá válik. A rugalmas ügyintézés érdekében minden megyében lesz olyan ügyfélszolgálat, ahol lehetőség nyílik a kora reggeli, illetve a késő délutáni ügyintézésre is. A kormányhivatalok arra is törekedtek, hogy – az egységesítés érdekében – az új ügyfélfogadási rendet az egyéb, kormányhivatali és önkormányzati ügyfélszolgálatok nyitvatartási idejével összhangban alakítsák ki.
Az egyes kormányablakok nyitvatartásáról a kormanyablak.hu weboldalon és a Kormányablak mobilapplikációban tájékozódhatnak az ügyfelek.
A kormányablakok nyitvatartási rendje az alábbi linkeken érhető el:
A WHB és a Vemévszer kivitelezésében többek között terepszint alatti parkolóházat, valamint megújuló és új építésű felszíni parkolókat és új multifunkcionális sportpályákat hoznak létre a projekt keretein belül.
A KÉSZ Csoport kivitelezésével felújított Benczúr utcai lakó- és irodaépületben leleplezték és méltó helyére tették a Nívódíj-táblát, amelyet a projekt az építőipari szakma legmagasabb elismeréseképpen kapott.