A magyarepitok.hu szakembere a fiatalság megszólítására helyezte a hangsúlyt.
Pozitív, értékalapú kommunikációt jelentett be első felszólalásában Kincses Péter, az ÉVOSZ (Építőipari Vállalkozások Országos Szakszövetsége) Médiatagozatának frissen kinevezett elnöke. Ehhez a sajtó hozzáállásának fejlesztése szükséges, a tényszerű tájékoztatásra kell helyezni a hangsúlyt – mondta el a szakember, aki lapunkat képviselve vesz részt a munkában.
Az alakuló ülésen Koji László ÉVOSZ-elnök hangsúlyozta: a szervezet a teljes hazai építőipar érdekében cselekszik, ezért is tarják fontosnak az ágazati kommunikáció fejlesztését és az iparág társadalmi megítélésének javítását is. Kifejtette: az építőipari szervezet tagozatai meghatározó vállalatok vezető szakembereinek együttműködésével jönnek létre, mint ahogy a Médiatagozat megalakulásánál is történt.
Az új tagozati elnök kiemelte: az ágazat megítélését egységes és célzott kommunikációval lehet erősíteni, illetve roppant fontos a fiatal korosztályok elérése is. „Nyitottak vagyunk a teljes építőipar és az ágazatról beszámoló sajtó szereplőinek részvételére is” – mondta el a vezető szakember. „Ha az építőipar értékteremtő oldalát nagyobb arányban látja a közvélemény, akkor az nem csupán a jelenleg az építkezéseken dolgozók, hanem a pályaválasztáson gondolkozó fiatalok életére is jó hatással lesz” – tette hozzá. Kitért még arra is: a magyar építőipar nemzetközi megítélését is fejleszteni kell.
Az alakuló ülésen Kincses Péter elnök (magyarepitok.hu) munkájához közvetlenül csatlakozott egy öttagú elnökség, melyben az A-Híd Zrt., a KÉSZ Csoport, a Market Építő Zrt. valamint a Merkbau Kft. kommunikációs szakemberei mellett az Építéstechnika főszerkesztője, Máté Klára is részt vesz.
Axe, Rexona és Dove márkájú termékeket fognak előállítani Nyírbátorban.
Gépbemutató ünnepségen számoltak be a 800 milliárd forintos projekt eredményeiről: elkészültek a vágányok az állomások között a főváros határáig