A hétvégi találkozón a tagok megvitatták a kooperáció további lehetőségeit és hangsúlyozták a brandépítés fontosságát. A találkozón a résztvevők egyrészt megállapították, hogy a havi egymillió olvasót elérő Regon-csoport ma már jelen van Magyarország összes megyéjében, továbbá egy idő és feladattervet dolgoztak ki a helyi értékek mentét történő megyei jelenlét megerősítésére.
Mint elhangzott az ország megyéiben működő magántulajdonban álló, főként internetes kiadványokat előállító Regon –csoport tagjai széleskörű társadalmi és gazdasági beágyazottságot tudhatnak maguknak. Ezt mutatta a csoport harmadik találkozója iránti közéleti és gazdasági érdeklődés is, amelynek keretében a csoport tagjait pénteken Mák Kornél Kecskemét alpolgármestere köszöntette, aki ismertette a hazai kulturális életben „kecskeméti kulturális modell”-ként közismertté váló tevékenységét a városnak.
Ezt követően a megyei orgánumok tulajdonosai számára előadást tartott Kurdi Viktor a Magyar Víziközmű Szövetség elnöke, aki a jelentős változás előtt álló hazai vízszolgáltatói változásokról tartott átfogó előadást, majd a szintúgy magyar tulajdonban álló Duna Csoport innovációért felelős vezetője Lehel Zoltán az előadása keretében bemutatta a közreműködésükben megvalósult hazai mélyépítési beruházásokat.
A Regon- csoport tagjai a harmadik találkozójuknak a záródokumentumában megfogalmazták, hogy az egyre bizonytalanabb és egyre több problémával küzdő vidéki újságírást az összefogásukkal a jelenleginél sokkal tudatosabb szintre kívánják emelni, miközben rendkívüli figyelmet kívánnak szentelni a különböző megyék valódi értékeinek a közismertebbé tételére.