A hétvégi találkozón a tagok megvitatták a kooperáció további lehetőségeit és hangsúlyozták a brandépítés fontosságát. A találkozón a résztvevők egyrészt megállapították, hogy a havi egymillió olvasót elérő Regon-csoport ma már jelen van Magyarország összes megyéjében, továbbá egy idő és feladattervet dolgoztak ki a helyi értékek mentét történő megyei jelenlét megerősítésére.
![\"Mák \"Mák](\"/files/9/446/bevmak.jpg\")
Mint elhangzott az ország megyéiben működő magántulajdonban álló, főként internetes kiadványokat előállító Regon –csoport tagjai széleskörű társadalmi és gazdasági beágyazottságot tudhatnak maguknak. Ezt mutatta a csoport harmadik találkozója iránti közéleti és gazdasági érdeklődés is, amelynek keretében a csoport tagjait pénteken Mák Kornél Kecskemét alpolgármestere köszöntette, aki ismertette a hazai kulturális életben „kecskeméti kulturális modell”-ként közismertté váló tevékenységét a városnak.
![\"Kurdi \"Kurdi](\"/files/9/446/bevkurdi.jpg\")
Ezt követően a megyei orgánumok tulajdonosai számára előadást tartott Kurdi Viktor a Magyar Víziközmű Szövetség elnöke, aki a jelentős változás előtt álló hazai vízszolgáltatói változásokról tartott átfogó előadást, majd a szintúgy magyar tulajdonban álló Duna Csoport innovációért felelős vezetője Lehel Zoltán az előadása keretében bemutatta a közreműködésükben megvalósult hazai mélyépítési beruházásokat.
![\"Lehel \"Lehel](\"/files/9/446/bevlehel.jpg\")
A Regon- csoport tagjai a harmadik találkozójuknak a záródokumentumában megfogalmazták, hogy az egyre bizonytalanabb és egyre több problémával küzdő vidéki újságírást az összefogásukkal a jelenleginél sokkal tudatosabb szintre kívánják emelni, miközben rendkívüli figyelmet kívánnak szentelni a különböző megyék valódi értékeinek a közismertebbé tételére.