Várhatóan 2015. augusztus 31-én hétfőn délelőtt kerül sor a Kecskemét északi elkerülő szakaszának az átadására, ami a Békéscsaba felől érkező 44-es számú utat a Ceglédi úton át az M5-ös északi bekötőjével köti össze.
Nem túlzás azt állítani, hogy ezzel az útszakasszal több évtizedes álma válik valóra a városnak, hiszen ezzel a Békéscsaba felől érkező óriási tranzit forgalom most már északi irányba is kikerülheti a várost, ráadásul a Cegléd felől érkező járművek is kikerülhetik a belvárosi forgalmat.
Nem mellesleg az új északi körút meseszép környezetben vezet, így nagy valószínűséggel a határait feszegető városnak új területek válnak könnyen elérhetővé és ezzel a Kadafalva felé történő terjeszkedés helyett az északi területek is nagyon vonzóvá válhatnak.
A Vemévszer és az Incorso építheti meg az állatkert legújabb részlegeit.
A metróépítés és a SWIETELSKY foglalja keretbe Horváth Péter karrierjét. A márciusi Hónap Mérnöke 13 évvel ezelőtt a M4-es metró kivitelezésén kezdte el a munkát a Kálvin téri állomás építkezésén. Most az M3-as metró projektjének kilenc állomásra terjedő középső szakaszán pedig már projektvezető, ahol 5 állomás felújítását koordinálja – többek között a Kálvin térit is.