Szakmai továbbképző napot tartottak a Füredi Autósiskola és Akkreditált Felnőttoktatási Intézmény munkatársai. A kötelező vizsgákra való készülés mellett új tanfolyammal is bővült a vállalkozás kínálata.
- Az autósiskolában dolgozó
gépjármű-vezetési oktatóknak és vizsgabiztosoknak minden évben egy szakmai
vizsgát kell tenni az illetékes hatóságok előtt - számolt be a Bácsmegye.hu-nak
Füredi András, tulajdonos. - Erre a számadásra most szombaton, azaz hetedikén
kerül sor, iskolánkban pedig már
hagyománnyá vált, hogy a vizsgát megelőző időszakban tartunk egy belső
felkészítést, ahol az oktatók és a vizsgabiztosok különböző tesztekkel vehetik
át az elmúlt időszak esetleges KRESZ változásait, feleleveníthetik az elméletet
és a gyakorlatot egyaránt.
Mindig építő jelleggel hat, amikor szakemberek kezdenek el diskurálni a közlekedési szabályok kapcsán.
A gépjárműoktató- és vizsgabiztosi tudnivalók áttekintésével párhuzamosan, egy szomszédos teremben az ügyfélfogadóknak tartottak eligazítást. A Füredi Felnőttképzési Központ kínálata ugyanis januártól angol és német szakképzéssel bővül és fontos, hogy az érdeklődőket pontosan informálják a tanfolyam részleteiről.
Miközben más iparágakban leépítenek, a SWIETELSKY Magyarország Kft.-nél a jövőben gondolkodnak: új keverőtelep építésével, innovatív megoldásokkal és a multinacionális cégcsoport tudásbázisával készülnek a piaci lehetőségekre. Hegyi Zoltán ügyvezető igazgató szerint ugyanakkor az egész hazai útépítésre igaz, hogy nagyobb innovációs potenciál rejlik benne, mint amennyit jelenleg ki tudunk használni.
Debrecen legforgalmasabb közlekedési csomópontjait fejleszti a HE-DO. A komplex beruházás célja a város délnyugati részén a közlekedési feltételek javítása, és a mindennapos torlódások mérséklése.
Miközben más iparágakban leépítenek, a SWIETELSKY Magyarország Kft.-nél a jövőben gondolkodnak: új keverőtelep építésével, innovatív megoldásokkal és a multinacionális cégcsoport tudásbázisával készülnek a piaci lehetőségekre. Hegyi Zoltán ügyvezető igazgató szerint ugyanakkor az egész hazai útépítésre igaz, hogy nagyobb innovációs potenciál rejlik benne, mint amennyit jelenleg ki tudunk használni.