A HPS Group nyerte a Mercedes-Benz Hungária kétfordulós, ATL-, BTL- és PR-feladatokra kiírt tenderét, amelyen összesen hét ügynökség indult. Az együttműködés októberben kezdődött; az ebben foglalt stratégiai tanácsadás, kreatívtervezési feladatok, valamint marketingkommunikációs aktivitások a B2B és a B2C célcsoportot egyaránt érintik. "A HPS Group ügyfélkörével több területen jelen van a luxusmárka piacon.
A Mercedes-Benz magyarországi importőrének érkezésével pedig egy újabb szektor felé nyitunk az FMCG és a fashion brandek mellett. Az ügynökség már dolgozott a márkának, tavaly októberben a Mercedes Me szolgáltatások, valamint két új modell, az S-osztály Coupé és a CLS ráncfelvarrott változatának bemutatkozását menedzseltük a Fashion Week rendezvényen" - mondta el Probáld Attila, a HPS Group üzletágigazgatója.
Forrás: www.mediapiac.com
Tovább dolgoznak a Via Transilvanicán.
A Portfolio konferenciáján zajlott panelbeszélgetés résztvevői egybehangzóan úgy látják: az állam magára hagyta az ágazatot. Arra keresték tehát a választ, hogyan kezelhetők az alapproblémák a közös jövő érdekében?