A HPS Group nyerte a Mercedes-Benz Hungária kétfordulós, ATL-, BTL- és PR-feladatokra kiírt tenderét, amelyen összesen hét ügynökség indult. Az együttműködés októberben kezdődött; az ebben foglalt stratégiai tanácsadás, kreatívtervezési feladatok, valamint marketingkommunikációs aktivitások a B2B és a B2C célcsoportot egyaránt érintik. "A HPS Group ügyfélkörével több területen jelen van a luxusmárka piacon.
A Mercedes-Benz magyarországi importőrének érkezésével pedig egy újabb szektor felé nyitunk az FMCG és a fashion brandek mellett. Az ügynökség már dolgozott a márkának, tavaly októberben a Mercedes Me szolgáltatások, valamint két új modell, az S-osztály Coupé és a CLS ráncfelvarrott változatának bemutatkozását menedzseltük a Fashion Week rendezvényen" - mondta el Probáld Attila, a HPS Group üzletágigazgatója.
Forrás: www.mediapiac.com
14 ezer négyzetméteres üzem készül el 2026 második felére 31 milliárd forint értékben.
Nemzeti függetlenségünk egyik legfontosabb szimbóluma, a Magyar Tudományos Akadémia székháza hatalmas átalakuláson esik át. A Fejér-B.Á.L.- ÉPKAR Zrt.-Vitruvius Kft. hármas konzorciumi fővállalkozásában zajló kivitelezésen már több fontos munkafázist sikerült lezárni.