2025.01.23, Csütörtök

Sok a fogyasztóvédelmi panasz

2013.08.13. 15:27

Nem csökkent a bajaiak panaszainak száma a kereskedelem és a szolgáltatások terén. Ez derült ki az országos fogyasztóvédelem helyi szervezetének összesítéséből. Az év első hat hónapjában legtöbben termékbemutatók miatt jelentkeztek, tudtuk meg Horváth Józseftől, a bajai fogyasztóvédelmi szervezet elnökétől.

Az első félévében 152 esetben (kettővel kevesebbszer, mint tavaly) keresték fel a helyi képviseletet. Legtöbben a biztosítások és a pénzügyek területén éltek panasszal. Az építőipar teljesítményének visszaesése is megmutatkozott az adatokban, mivel június végéig senki nem kért segítséget ilyen ügyben. A termékbemutatók után is sokan keresik fel a fogyasztóvédőket. A bajai szervezet elnöke azt mondta, a területi alapú ügyintézés is nehézséget okozhat, ha sokan nem tudják, hova fordulhatnak segítségért. A panaszosoknak csak az ötöde érkezik a környékbeli falvakból.
Hozzátette, az utóbbi időben sokan inkább csak legyintenek, ha problémájuk akad. Pedig szerinte érdemes jelezni a tapasztalatokat. Erre személyesen a Közösségi Házban van lehetőség Baján, minden pénteken 10-13 óráig.