2025.01.19, Vasárnap

Kérdőívek az ügyfélszolgálaton

2013.03.30. 07:30

Felmérik az ügyfelek elégedettségét a Bajai Járási Hivatalnál. Az ügyintézés eredményességét, a várakozási időt, továbbá az ügyintéző hozzáértését és viselkedését véleményezhetik a kérdőíveken. A felmérés egy héten át tart.

A földhivatal, a falugazdász iroda, a járási hivatal ügyfélszolgálata, a munkaügyi központ és az okmányiroda ügyintézőinek munkáját értékelhetik az érintettek. A Bajai Járási Hivatal egységeinél hetente több mint 3000 ügyfél fordul meg. – A munkaügyi központban a korábbi években már csináltunk hasonlót. Azt tapasztaltuk, hogy az ügyfelek segítőkészek. Természetesen biztosítjuk az anonimitást. Az ügyfélterekben egy lezárt dobozt helyezünk el, illetve tollakat, kérdőíveket. Az ügyfelek általában segítőkészek, ezúton kérem, tiszteljenek meg véleményükkel. Így nekünk is segítenek és mi is tudunk javítani a szolgáltatás színvonalán –mondta el Dr. Szenoradszki Endre hivatalvezető.
Az egy hetes felmérési időszakot követően a kérdőíveket összegyűjtik és feldolgozzák. Az ügyfelek véleménye alapján döntenek majd arról, miben kell változtatni a járási ügyfélszolgálatok munkájában. A tervek szerint a felmérést negyedévenként megismétlik, így a vezetők folyamatosan tájékozódhatnak a járási ügyfélszolgálatoknál folyó munka megítéléséről.