2024. október 7. és október 11. között a Kalocsai, valamint a Kecskeméti járás területén várja ügyfeleit a kormányablakbusz - írja a kormanyhivatalok.hu.
A Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatalnál 2018 áprilisában kezdte meg működését az új mobilizált ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy a kormányablakbuszban lévő két munkaállomáson az ügyfelek igénybe vehessék a kormányablakok szolgáltatásait, megkönnyítve ezzel ügyeik intézését. A hatékonyabb, gyorsabb ügyintézést szem előtt tartva, 2021 őszén szolgálatba állt a vármegye második mobilizált kormányablaka is a vármegye lakosai számára a 19 működő kormányablak mellett.
A kormányablakbusz segítségével helyben intézhetők az alábbi ügyek:
- személyi igazolvány igénylése
- lakcímváltozás bejelentése
- vezetői engedély ügyek
- diákigazolvány ügyek
- útlevél igénylés
Az elkészült okmányok átvételére a buszon – technikai okok miatt – nem lesz lehetőség, azokat később postázzák. A bankkártyás fizetés a mobilizált ügyfélszolgálaton is biztosított.
Az érintett járások településeire vonatkozó menetrend IDE kattintva érhető el.
Kulturális értékmentés és Újszerű Megközelítés – e két kategória díját is megnyerte a Market Építő Zrt. ROM Vándor programja az ötödik DoingGood-CSR Award versenyen, ahol a vállalatok és szervezetek társadalmi felelősségvállalását értékelik.
A felújítás a műemléki épületrész homlokzatát érinti, amelyről különösen a tető alatti részen hullik a vakolat.