A JYSK folyamatosan újítja meg hazai áruházait, márciusban megújulva nyit újra a szigetvári és a vecsési áruház is. A több mint 900 négyzetméteres szigetvári áruház immár a JYSK legmodernebb, 3.0-ás koncepciójának megfelelve várja a vásárlókat. A JYSK-nél márciusban a két újranyitás mellett két teljesen új áruház is nyit, az egyik Bicskén, a másik pedig Várpalotán.
Az új áruházak nyitása mellett a meglévő üzleteit is folyamatosan átépíti a JYSK a 3.0-ás koncepció szerint, ez azt jelenti, hogy 2024 év végéig világszerte a vállalat minden áruháza, több mint 3300 egység megújul.
Magyarországon március 6-án Szigetváron és Vecsésen nyílik meg újra a következő átalakított áruház. A 3.0-ás koncepció jegyében az áruház új világítást kapott és egyszerűbbé vált a sorok közötti navigáció.
Az alvás szakértőjeként a JYSK külön matracstúdiót is kínál, ahol a vásárlók otthonos környezetben nem csupán tanácsokat kapnak, de ki is próbálhatják a termékeket. A dekorációs kellékek és kiegészítők pedig még nagyobb területet kaptak, ahol szezonálisan frissülő, az aktuális trendeket követő termékek széles választékát találják.
A munkálatok során kiemelt figyelmet fordítottak az energiahatékonyságra, így például az izzókat LED-ekre cserélték, a szociális helyiségekbe pedig mozgásérzékelőt szereltek. Az új koncepció jegyében az üzletekben a világítás szakaszolt, 3 ütemben lehet felkapcsolni, amelynek köszönhetően kevesebb fény mellett is nagyszerű vásárlási élmény nyújtható, miközben az áruházak világításának energiafogyasztása legalább 25 százalékkal csökkenthető.
A tapasztalatok szerint az újranyitás kapcsán a JYSK áruházaiban a beltéri bútorok, a matracok, a paplanok, a párnák, a díszpárnák és a plédek a legnépszerűbb termékcsoportok. Az áruházlánc azonban a megújulás apropóján a nyitás napján az akciók mellett ajándékkal is várja az első 500, 5 ezer forint felett költő vásárlót, egy nagypárnával és hatalmas bevásárlótáskával.
A JYSK-nél márciusban a két újranyitás mellett két teljesen új áruház is nyit, az egyik Bicskén, a másik pedig Várpalotán.
Axe, Rexona és Dove márkájú termékeket fognak előállítani Nyírbátorban.
Gépbemutató ünnepségen számoltak be a 800 milliárd forintos projekt eredményeiről: elkészültek a vágányok az állomások között a főváros határáig