A kormányablak busz által olyan helyeken is biztosított az ügyintézés, ahol eddig esetleg nem voltak adottak a technikai feltételek.
Megyénkben május 10-én kezdte meg szolgálatát a Mobilizált Ügyfélszolgálat, amely szinte minden járásába és településére eljutott az év során, szeptember 27-én pedig elindult a második kormányablakbuszunk is. A járműveknek köszönhetően az állami szolgáltatások a falvakban is meg tudnak jelenni a 18 működő kormányablakunk, valamint 3 okmányirodánk mellett - olvasható a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal weboldalán.
165 alkalommal állt az ügyfelek rendelkezésére, közel 4300-an vették igénybe a busz segítségével elérhető szolgáltatásokat. A munkatársak 3200 ügyet intéztek, és további közel 1100 esetben pedig tájékoztatást nyújtottak az ügyfelek számára.
A mobilizált ügyfélszolgálat az egyes településeken – azok nagyságától függően – 2–5 óra közötti időtartamban volt jelen. A kollégák – a busz működése ellenére – a kormányablakokban sem tapasztaltak ügyfélszám-csökkenést, ami igazolja, hogy továbbra is szükség van a szolgáltatások „házhoz vitelére”. A jármű legtöbbször az önkormányzatok előtt parkolt le, de meglátogatott több szociális intézményt, óvodát, iskolát, helyi piacot, részt vett szeptember egyik hétvégéjén, Kunszentmiklóson a Szentmiklósi Napokon. Továbbá a szabadulás előtt álló fogvatartottak részére állt rendelkezésre a Kalocsai Fegyház és Börtön, valamint az Állampusztai Országos Büntetés-végrehajtási Intézet solti és az állampusztai intézményénél.
A kormányablakbusz által szolgáltatott ügytípusok főleg a személyi igazolvánnyal, lakcímkártyával, diák vagy parkolási igazolvánnyal, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatosak, de szociális igazgatási és egészségbiztosítási ügyek is intézhetők.
A településeken örömmel fogadták a járművet, hasznosnak találták a kihelyezett ügyfélfogadást. A kollégák tapasztalatai alapján elsősorban az idősek, az egészségügyi okok miatt nehezebben közlekedők, kisebb számban pedig a fiatalok és családosok vették igénybe a szolgáltatásokat. A kormányablak busz által olyan helyeken is biztosított az ügyintézés, ahol eddig esetleg nem voltak adottak a technikai feltételek.
A mobilizált ügyfélszolgálat 2022-ben is folytatja útját.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
A 100 éves gyárat ellátó rendszer jövő márciusban lép működésbe.