A Petőfi utcai buszmegállót október 15-től használhatja az utazóközönség, ezzel egyidejűleg az Ady Endre utcai buszmegálló megszűnt.
A megvalósításhoz szükséges 45 millió forintot a Bács-Kiskun Megyei Önkormányzat Területi- és Településfejlesztési Operatív Program (TOP) pályázaton nyerte a község. A vissza nem térítendő támogatásból megvalósuló buszváró és buszforduló kivitelezése a közelmúltban fejeződött be, az önkormányzat a beruházáshoz szükséges, magántulajdonban lévő telket már korábban megvásárolta.
A Petőfi Sándor utca és Dózsa György utca sarkán, a sportcsarnokkal szemben lévő telken épülő buszmegállót megtudtuk: a fajsziak régóta szerettek volna egy kulturált, fedett, mosdókkal ellátott, a helyközi járatokon utazók kényelmét szolgáló buszmegállót, amelyhez most a TOP-os pályázaton elnyert 45 millió forint adta meg a lehetőséget.
A buszmegállóhoz buszfordulót és egy új, jól megvilágított gyalogátkelőt is kialakítottak és az eredeti tervek szerint kerékpártároló is épül a közelben.
Jelentős kihívások mellett, mégis folyamatosan halad a WHB a Semmelweis Egyetem Nemzeti Orvosi Innovációs Képző Központ (NOIKK) projektjének kivitelezésével.
A londoni Big Ben, a dublini Szent Patrik katedrális, az egri és az esztergomi bazilikák, a Mol Campus – csak néhány épület a sok ezerből, amelyet világszerte az ötven évvel ezelőtt kifejlesztett Layher Allround modulállvány-rendszerek segítségével újítottak fel, építettek meg.