A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa és az Agrármarketing Centrum (AMC) közös borpromóciós kampánya, amely az online termelői borrendelést népszerűsíti a fogyasztók felé.
A borok értékesítéséhez új megközelítésre és alternatív platformok bevonására van szükség, mivel a kijárási korlátozás betartása mellett a fogyasztóknak is nehezebb biztonságosan hozzájutni a kívánt termékekhez. A bor esetében az online vásárlás mindeddig kevésbé volt elterjedt a fogyasztók körében, ezt kívánja ellensúlyozni a két szervezet.
A Nem kell kimenned! Borod a borászatból jön szlogennel futó Palackposta 2020 kampánnyal törekszenek arra, hogy ösztönözzék a fogyasztókat arra, hogy közvetlenül a hazai termelőktől rendeljenek bort, akik továbbra is a legjobb minőségről gondoskodnak és házhoz is szállítják a rendelt tételeket.
A www.palackposta2020.hu weboldalon kereshető a házhozszállítást vállaló termelők listája.
Környezetbarát gyárral erősít a német ZF Chassis Modules.
A KÉSZ Csoport kivitelezi a Flex autóelektronikai fejlesztését, mely a ZalaZONE-nal együttműködésben valósul meg.