A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.
A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
A kecskeméti központi ügyfélszolgálat (6000 Kecskemét, Kuruc krt. 16.) módosított nyitvatartása:
hétfő |
08.30 – 16.00 |
kedd |
08.30 – 12.00 |
szerda |
08.30 – 16.00 |
csütörtök |
08.30 – 12.00 |
péntek |
08.30 – 11.30 |
A bajai kirendeltség (6500 Baja, Bezerédj u. 14.) és a kalocsai kirendeltség (6300 Kalocsa, Negyvennyolcasok tere 4.) módosított nyitvatartása:
hétfő |
08.00 – 12.00 12.30 – 16.00 |
kedd |
szünnap |
szerda |
08.00 – 12.00 12.30 – 15.00 |
csütörtök |
08.00 – 12.00 |
péntek |
08.00 – 12.00 |
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.
Hazánk egyik legszebb iskolaépületét 1932-ben avatták fel, a közelgő 100. évfordulóig pedig elvégzik a főépület külsejének rekonstrukcióját. A szakemberek hat ütemben, összesen mintegy 15743 négyzetméternyi felületet tisztítanak meg, javítanak ki és festenek le a műemléki védelem alatt álló intézményen.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.