A Nemzeti Adó- és Vámhivatal fővárosi és megyei központi ügyfélszolgálatai 2020. március 18-ától heti 25 órában várják az ügyfeleket.
A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
A kecskeméti központi ügyfélszolgálat (6000 Kecskemét, Kuruc krt. 16.) módosított nyitvatartása:
hétfő |
08.30 – 16.00 |
kedd |
08.30 – 12.00 |
szerda |
08.30 – 16.00 |
csütörtök |
08.30 – 12.00 |
péntek |
08.30 – 11.30 |
A bajai kirendeltség (6500 Baja, Bezerédj u. 14.) és a kalocsai kirendeltség (6300 Kalocsa, Negyvennyolcasok tere 4.) módosított nyitvatartása:
hétfő |
08.00 – 12.00 12.30 – 16.00 |
kedd |
szünnap |
szerda |
08.00 – 12.00 12.30 – 15.00 |
csütörtök |
08.00 – 12.00 |
péntek |
08.00 – 12.00 |
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.
Az idén jubiláló Leier Hungária Kft. történetét egy olyan vállalkozó indította el, aki számára minden munkanap szabadsággal ér fel, és akinek legfőbb filozófiája, hogy szívesen tedd, bármit is csinálsz. Michael Leiert a mai napig elképesztő energia és lendület jellemzi, és arra a legbüszkébb, hogy ezt a lelkesedést sikerült átadnia az unokáinak és a cégcsoport munkatársainak. A példaértékű Leier-történet négy kulcsszereplőjével beszélgettünk.
A MEVA könnyű rendszereivel akár 5 cm-es raszterben is telepíthetők 60 x 60 cm-es pillérek.