Az 54-es főút 2x2 sávosra bővítését a Duna Aszfalt végzi el.
Korábban már beszámoltunk körforgalom-építkezésekről a Kecskemét déli határában haladó 54-es főút bővítése kapcsán. Az út eddig használt 2x1 sávos szakaszát 2x2 sávossá fejlesztik az M5-ös autópálya és az 5-ös főút közötti, 5,7 kilométer hosszú pályán. A NIF Zrt. fejlesztése nettó 8,77 milliárd forintból valósul meg a Duna Aszfalt Kft. munkálataival.
Az építkezés kapcsán a a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zert, most a Búzakalász utcai körforgalom fejlesztésénél megtörtént ideiglenes sávlezárásról küldött ki közleményt. A körforgalom Daimler utcai ágát lezárják, azt csak a menetrend szerint közlekedő autóbuszjáratok használhatják. A Daimler utca az 54-es főút és 541-es úti (Halasi út) körforgalomból a nemrégiben elkészült Barényi Béla úton keresztül közelíthető meg szeptember végéig.
A déli elkerülő beruházásának köszönhetően jelentősen javul Kecskemét elérhetősége az autópályáról is, illetve a város déli ipari területén található vállalkozások kiszolgálása szintén hatékonyabb lesz
A beruházás során a most érintett körforgalommal együtt többek között épül
A projektben az útszakasz északi oldalán 7 kilométer hosszan egyesített szerviz- és kerékpárút, déli oldalán pedig 4,5 km földút létesül. Emellett elvégzik még a szükséges közműkiváltási feladatokat is.
Az idén jubiláló Leier Hungária Kft. történetét egy olyan vállalkozó indította el, aki számára minden munkanap szabadsággal ér fel, és akinek legfőbb filozófiája, hogy szívesen tedd, bármit is csinálsz. Michael Leiert a mai napig elképesztő energia és lendület jellemzi, és arra a legbüszkébb, hogy ezt a lelkesedést sikerült átadnia az unokáinak és a cégcsoport munkatársainak. A példaértékű Leier-történet négy kulcsszereplőjével beszélgettünk.
A MEVA könnyű rendszereivel akár 5 cm-es raszterben is telepíthetők 60 x 60 cm-es pillérek.