Idén tizenharmadik alkalommal került megszervezésre a hagyományőrző Tataházi Falunap.
Az idei falunap egyik fő programja a 140 éves Tataházi posta évfordulója alkalmából rendezett ünnepség és kiállítás. A rendezvény díszvendége volt Farkas Bertalan az első magyar űrhajós, űrkutató.
A Falunap egyik apropója volt még az elkészült TOP-os beruházások bemutatója is, ugyanis nemrég készült el a Tataházi Óvoda és Polgármesteri Hivatal felújítása. A korszerűsítések során új nyílászárók, külső szigetelés, festések, fűtésrendszer korszerűsítés, akadálymentes közlekedés biztosítása valósult meg. A két beruházás 100 millió forintos forrásból valósult meg.
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.