A vizsgált koktélparadicsomok élelmiszer-biztonsági és minőségi szempontból megfeleltek az előírásoknak.
A Nébih 16 koktél- és cseresznyeparadicsom mintán növényvédőszer-maradék és mikrobiológiai laboratóriumi vizsgálatokat is végzett, a termékek nem tartalmaztak határérték feletti szermaradékot, továbbá mikrobiológiai szempontból is kifogástalannak bizonyultak - közölte a hivatal.
A nyomonkövethetőség feltételének minden termék megfelelt, a jelölésre vonatkozó jogszabályokat betartották.
A laikus bírálók és szakértők pontozása alapján összeállított kedveltségi teszten a Nemeskert Kft. által forgalmazott Cherry paradicsom bizonyult a legjobbnak, második helyezett lett a Veresi Piroska, míg a harmadik helyezett a Veresi Bíborka koktélparadicsom. Az első három helyezett termék mindegyike hazai származású.
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.