A magyar piacon a tranzakciót a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. valósítja meg, melynek tulajdonosai a KMV és a Szentkirályi ásványvizet piacvezetővé emelő Balogh Levente. Az akvizíciót kedden hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, a további két országban még zajlik az engedélyezési folyamat.
2018 januárjában jelentette be a Karlovarské minerální vody (KMV), hogy a versenyhivatalok jóváhagyását követően felvásárolja a PepsiCo magyar, cseh és szlovák érdekeltségeit, illetve a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója és a franchise jogok birtokosa lesz.
“Örömmel tölt el, hogy lépésről lépésre, jó úton haladunk a PepsiCo felvásárlásának folyamatával. Bízom benne, hogy a következő hónapok folyamán a másik két ország hatóságai is engedélyezik a felvásárlásokat” - kommentálta a hírt Alessandro Pasquale, a KMV vezérigazgatója.
„Három éve két, tradicionális értékeket valló és az egészséges életmód iránt elkötelezett család fogott össze, és ennek az összefogásnak egy újabb nagy eredményét üdvözölhetjük ma. A GVH döntése megnyitotta az utat előttünk, hogy a magyar ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-piac meghatározó szereplőjévé váljunk” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.-n keresztül a KMV csoport három éve piacvezető Magyarországon a természetes ásványvizek piacán, ahol 2016 óta gyártja és értékesíti ízesített ásványvizeit. A cseh Magnesia ásványvíz értékesítését egy évvel később kezdte meg a hazai piacon.
Az ágazat legjelentősebb projektjeinek és kezdeményezéseinek eddig gyakran a háttérben maradó szereplőinek munkájára hívják fel a figyelmet.
A miskolci fővonalon végzett komplex munkák az ütemtervnek megfelelően érkeztek el a félidőhöz.