A Fővárosi Nagycirkuszban tartották meg az Országos Tűzmegelőzési Bizottság által meghirdetett alkotói pályázat 2018. évi díjátadó ünnepségét. Az előző évek hagyományait követve idén is óvodások, általános iskolások és középiskolások vehettek részt a kreatív megmérettetésen.
Bács-Kiskun megyéből két diák - Facskó Virág és Szabó Nándor – alkotása is a zsűri bírálata alapján a legjobbnak bizonyult az országban.
Összesen 5216 pályamű érkezett, az ország minden pontjáról. A fővárosi és a megyei bírálóbizottságok a pályázókat életkor alapján három csoportba sorolták, minden korcsoportban kategóriánként három alkotást díjaztak. A területi versenyen első helyezést elért pályaművek automatikusan részt vettek az országos versenyben.
Szabadkézi grafika kategóriában II. korcsoport
I.helyezés Facskó Virág „Tűzoroszlán”
Szabadkézi grafika kategóriában III. korcsoport
I.helyezés Szabó Nándor „Nehéz döntés”
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.