Rögtönzött kis „házi ünnepség” keretében vette át a kecskeméti repülőbázison a kollégái és elöljárói által az Év hajózójának választott Hajdu Gy. Attila őrnagy azt a 420 eurós pénzjutalmat, amelyet az elismerő cím mellé a Dongó Alapítvány ajánlott fel.
Az elmúlt évtől a kecskeméti repülőbázis kollektívája által odaítélt Év hajózója cím – öt éven keresztül - kiegészül a Dongó Alapítvány pénzügyi támogatásával. Sáfár Albert dandártábornok, az MH Összhaderőnemi Parancsnokság légierő haderőnem főnöke tavaly Hajdu Gy. Attila őrnagynak adta át a rangos elismerést. 2017 legeredményesebb vadászpilótája pedig február 28-án, Fekete Tamás ezredes, az MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis bázisparancsnok-helyettese jelenlétében az alapítvány kurátoraitól, Zsámboki Tibor nyugállományú ezredestől, a repülőbázis korábbi bázisparancsnok-helyettesétől és Koncsik Istvántól, a JETfly Magazin tulajdonosától vette át a Dongó Repülés-Hagyományőrző Alapítvány által a díj mellé felajánlott pénzjutalmat.
A Dongó Repülés-Hagyományőrző Alapítványt a Dongó vadászrepülő-század pilótái és Koncsik István alapították másfél évtizeddel ezelőtt azzal a céllal, hogy összetartsák a század tagjainak közösségét, segíthessék a rászoruló bajtársaikat és támogathassák a katonaárvákat. Az alapítvány munkáját Zsámboki Tibor nyugállományú ezredes, Tóth Gábor nyugállományú alezredes, a Puma-század volt parancsnoka és Koncsik István, a JETfly Magazin tulajdonosa irányítják.
Kulcsfontosságú szerepet vállaltak többek között abban is, hogy a katonai repülés tiszteletére emlékművet állítsanak Kecskeméten. A 44-es és a 445-ös út találkozásánál lévő körforgalomban az ég felé törő MiG-21 MF több mint két éve szimbolizálja Kecskemét és a katonai repülés több évtizedes, szoros kapcsolatát. A kiállított, és azóta a város egyik jelképévé vált gépet 1976-ban állították rendszerbe, 1930 repült óra és 3273 felszállás után, 1995. május 23-án állították le végleg a hajtóművét.
forrás: honvedelem.hu
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.