A felhasználóváltás problémakörére és a védendő fogyasztói státusszal kapcsolatos tudnivalókra hívja fel a figyelmet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal.
"Panasza van? Segítünk!" sorozat harmadik és negyedik részét, a május végén megjelenő "Jelentse be időben! Tájékoztató a felhasználóváltozásról", valamint a "Tájékoztató fizetési nehézségek esetére, illetve védendő fogyasztóknak" című fogyasztóvédelmi tájékoztató füzeteiket a Bács-Kiskun-Megyei Kormányhivatal szervezte sajtótájékoztató keretében mutatta be a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal.
A villamos energiát, földgázt, távhőt vagy vezetékes vizet fogyasztó személyében bekövetkezett változás bejelentése jogszabályi kötelezettség. A vitás ügyek sokszor abból adódnak, hogy a fogyasztók megfeledkeznek a változások bejelentéséről a szolgáltató felé. A kiadvány célja, hogy felhívja a figyelmet ennek fontosságára, módjára és elmaradásának következményeire.
Mindenki kerülhet olyan helyzetbe, amikor nehézséget okoz a mindennapi, komfortos élethez szükséges közművek kifizetése, avagy használata. A sorozat negyedik kiadványa elsősorban lakossági fogyasztóknak szól, és segít eligazodni az ilyen helyzetbe kerülőknek a lehetőségek között. Fontos, hogy ne kelljen lemondani bármely szolgáltatásról, és lényeges azt is tudni, hogy milyen kötelezettségeik vannak a szolgáltatóknak az adott helyzet megkönnyítésére.
Fájlnév/Méret/Feltötve | Letöltés |
tajekoztato_felhasznalovaltozasrol_2017.pdf (application/pdf) 1.3 mb | |
tajekoztato_fizetesi_nehezsegek_esetere_2017.pdf (application/pdf) 675.7 kb |
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Lakásépítési program indult Mórahalmon.