Hévíz hínáros, a Balaton üres, a Hősök tere pedig gördeszkás - fránya egy ízlése lehet a külföldi turistáknak, ha erre gerjednek Magyarország kapcsán.
Tavaly 830 újságírót, 350 főnyi tv-stábot és ezernél is több szakmai partnert látott vendégül a nemzeti turisztikai marketingszervezet tanulmányútjain, amelyek kiváló visszhanggal zárultak. Sok esetben azonban kiderült: a résztvevők pozitívan csalódtak az országban és kínálatában, amelyről indulás előtt a valóságnál sokkal szürkébb vagy idejétmúlt (csikós-gulyásos-paprikás) prekoncepcióik voltak. Az MT Zrt. által készített külföldi kutatások is ugyanezt támasztják alá, miközben a személyes élmények hatására az ország attrakciói – az A38-tól kezdve a Duna-parti 2-es villamoson és a Szimpla Kerten át a Palatinusig - sorra nyerik a rangos nemzetközi elismeréseket.
Épp ezért született meg a Think Hungary – more than expected (Magyarország – több mint amit várt) szlogen jegyében a külföldi kommunikációra szánt film, amely a külhoni kommunikáció négy kiemelt termékcsoportja – Budapest, Balaton, az egészség- és a konferenciaturizmus – mentén adja vissza az ország hangulatát, 90, illetve 140 másodperces változatban. A film először Londonban, a World Travel Market második napján szervezett sajtótájékoztatón debütál, de már a magyar stand motívumai is a filmet idézik. Az MT Zrt. azonban nem csupán saját kommunikációjában használja majd a filmet, hanem a Külügyminisztérium és a konzuli szolgálat, a Balassi Intézet, a HITA és a minisztériumok protokollosztálya, valamint a szakmabeliek rendelkezésére bocsátja.
Az MT Zrt tervei szerint a filmet hamarosan egy kampány keretében a külföldi hír- és sportcsatornákon is vetíteni fogják, a képi motívumok pedig számos hirdetésben visszaköszönnek majd.
Az új szlogen, a film kreatív ötlete és megvalósítása a HG360 reklámügynökség munkája, a megvalósításra pedig olyan rendezőt kerestek, aki újszerű, a mai trendekhez igazodó világot kínál. Végül a Barcelonában és Magyarországon is dolgozó testvérpáros, Kostil Danila és Kostil Luka nyerték el a megbízást, a zenét az Antilope Kid formációban alkotó Linczényi Márk szerezte és Berger Dalma énekli.
A 140 másodperces verzió ITT TEKINTHETŐ MEG, a 90 másodperces ITT ÉRHETŐ EL.
A legfontosabb projektelemeket maradéktalanul meg tudta valósítani a kivitelező Duna Aszfalt.
75 kórházi ággyal gazdagodik Zugló.