A hazai koronázatlan tinisztár ahogyan 2010-ben felfedezte a lájkra építhető hírnévben rejlő dollárokat, most kissé kikerekedve az egyre divatosabbá váló Facebook megoldásban, a hashtag-ben gondolta újrázni az áttörést.
Az eredmény van akinek tetszik és van akinek nem. Az egész estés játékfilm egy gyenege közepes helyezésre méltó még azon a listán is, ahol a hetvenes évek sokszor igazán borzalmas magyar filmalkotásai is szerepelnek.
Ja, túl öreg vagyok hozzá. Hiszen a zenekarra épülő reklámfilm erőltetetten próbál egy kortársfilmet alkotni, ami tetszik vagy sem, sikerül is neki. Hiszen akármennyire is érdekes negyvenen túlról szemlélni a tizen-huszasok sokszor megdöbbentően furcsa párkapcsolati szokásait, attól a mai fiatal generációt ez a film mutatja be a legjobban. A film megdöbbentően szexista, ami a lányokat egyfajta húsként, a fiúkat macsó ösztönlényként vagy idiótaként, esetleg beteg állatként mutatja be. Ja, egy kicsit defektesnek mutatja a film az egész korosztályt, de ez már legyen a mozinézők döntésére bízva.
Nagymozi helyett egy szkeccsfilmet láthat a kedves néző a #sohavégetnemérős film megtekintésekor, ugyanis az valójában hat kisfilmből áll össze úgy, hogy az áthidalást a Wellheló nevű Flour és Diaz duó országos turnéja alkotja. Így ügyesen talál benne reklámozási lehetőséget a Gyesevtől kezdve Debrecenen keresztül a Soproni Volt fesztiválon át egy rakás hirdető.
Persze ha egy filmet egyszerre akarnak nyereségessé, kultfilmé' és a Wellhelót hájpoló imázsfilmmé mixelni, abból egy félsiker lesz minden szempontból. Így a #sohavégetnemérős és #félsiker lett!
A filmet a hétfői közönségtalálkozó után, Kecskeméten a Malom Moziban tekintheti meg még egy darabig!
Oltyán József
A hazai építőipar egyik meghatározó cégénél az elmúlt években több mint 30 százalékkal nőtt a létszám, miközben átlagosan, összesen 30 százalékkal emelkedtek a bérek.
A Gránit Alapkezelő a Skanskától szerezte be 52 millió euróért a bukaresti ingatlant.