Június 16-17-én újra nagysikerű jótékonysági kerékpározást szervezett az Amway országszerte több helyszínen. Kiskunhalason több mint kétszázan segítettek a jó ügyért: 10 kilométer kerekezéssel közel 250 ezer forintot gyűjtöttek össze a Kiskunhalasi Konduktív Óvoda és Kollégium munkájának támogatására.
Az Amway június 16-17-én ismét országos kerékpáros akcióval segítette a beteg gyermekek gyógyulását. A népszerű kezdeményezés négy éve indult Budapesten: az első jótékonysági kerékpározást a Bókay Gyermekklinika 175. évfordulója alkalmából hagyományteremtő céllal, 2014-ben rendezték meg, melyhez az Amway Hungária főtámogatóként csatlakozott. Az akció célja az volt, hogy a résztvevők 10 kilométer kerekezéssel és jelképes nevezési díjjal támogassák a kórház munkáját. Az akció akkora sikert aratott, hogy az Amway és üzleti partnerei Budapest mellett országszerte több helyszínen is megszervezték az adománygyűjtő bringázást, ezzel segítve még több kisgyermek gyógyulását.
Idén Budapest mellett 5 város, Debrecen, Nagykanizsa, Vác, Gyöngyös és első alkalommal Kiskunhalas is részt vett a programban. Június 17-én Kiskunhalason több mint kétszázan pattantak nyeregbe, hogy minél több kisgyermeknek segíthessenek. A résztvevők a Kiskunhalasi Konduktív Óvoda és Kollégium javára ajánlhattak fel adományokat, melyet az Amway megduplázott. A bringás akció eredményeként Kiskunhalason közel 250 ezer forint gyűlt össze, melyet az intézmény a Fejlesztőpark eszközeinek bővítésére fordít.
Az Amway országos akciójában idén összesen ezerötszázan vettek rész, közel 2 millió forintot gyűjtöttek beteg gyermekek gyógyítására.
Az Amway-ről
A családi tulajdonú Amway™ a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata, kínálatában több mint 450 csúcsminőségű szépségápolási, wellness és háztartási termék található, melyek kizárólag független termékforgalmazókon keresztül érhetők el a fogyasztók számára. Az 1959-ben az egyesült államokbeli Adában alapított vállalat több mint 100 országban és területen működik, 2016-os éves árbevétele elérte a 8,8 milliárd dollárt. Az Amway legnépszerűbb márkái a NUTRILITE™ vitaminok, ásványi anyagok és étrend-kiegészítők, az Artistry™ bőrápolók és színes kozmetikumok, valamint az eSpring™ víztisztító rendszerek.
Lakásépítési program indult Mórahalmon.
14 ezer négyzetméteres üzem készül el 2026 második felére 31 milliárd forint értékben.