12 kerékpáros vállalkozott a mintegy 140 kilométeres útra, amellyel jelképesen összekötötték a hamarosan egyesülő szolnoki és kecskeméti főiskolákat.
12 kerékpáros vállalkozott a mintegy 140 kilométeres útra, amellyel jelképesen összekötötték a hamarosan egyesülő szolnoki és kecskeméti főiskolákat. A hallgatókból, munkatársakból, öregdiákokból, duális partnercégek képviselőiből, és a kihíváshoz csatlakozó kecskeméti kerékpárosokból álló csapatot Kecskeméten Hegmanné Nemes Sára, a Kecskeméti Főiskola kancellárja indította útnak, Szolnokon pedig Varga Csaba, a Szolnoki Főiskola kancellárja fogadta.
2016. július 1-jén a Kecskeméti Főiskola és a Szolnoki Főiskola egyesülésével egy új egyetem kezdi meg munkáját. Erre szerette volna felhívni a figyelmet a Kecskeméti Főiskola sportirodája, amikor meghirdette a Kecskemét-Szolnok-Kecskemét kerékpáros teljesítménytúrát. A GAMF Kar elől induló kerékpárosoknak a főiskola nevében Hegmanné Nemes Sára, kancellár kívánt jó utat, és tréfálkozva megjegyezte, a szóba jöhető közlekedési eszközök közül már csak a repülőgép hiányzik, amivel az integrációs tárgyalások során még nem tették meg a két város közötti távolságot, de még arra is sor kerülhet. A túra a Kecskemét–Szentkirály–Tószeg–Szolnok–Tószeg–Szentkirály–Kecskemét útvonalon haladt a gyakorlott kerékpárosoknak köszönhetően igen jó iramban. A mintegy 140 km-es távon csak Szolnokon volt pihenő, ahol a kerékpárosokat a Szolnoki Főiskola kancellárja, Varga Csaba fogadta.
A kancellár ígéretet tett arra, hogy még az integráció július 1-jei időpontja előtt hasonló módon visszahozzák az erre az alkalomra készült zászlót Kecskemétre.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Lakásépítési program indult Mórahalmon.