2015. november 4-én este a Kecskeméti Sheraton Hotel báltermében került sor a márka legújabb modelljeinek a bemutatóira, aminek a keretében a megújult BMW 3-as, és a vadonatúj BMW X1-es és természetesen az esemény központi szerepét betöltő, a márka zászlóshajójának is hívott új BMW 7-est ismerhették meg a zártkörű esemény meghívottjai.
Az este az innovációs bejelentéseken túl számos érdekes adattal is szolgált. Mint Baudouin Denis a BMW Magyarország ügyvezetője elmondta a prémium márkái közül a BMW a Dél-Alföld piacvezetője. Az új, immár a hatodik generációs 7-es BMW értelemszerűen előtérbe került az est folyamán, így Baudouin Denis elmondta, hogy az előző ötödik szériából összesen mintegy 368 ezer darabot értékesítettek, amely eladási adatok is segítették a BMW-nek elérni azt, hogy 2,5 millió autót értékesítettek 2014-ben, amely szám a márka esetén minden idők legnagyobb eladási számát jelenti.
Az est valódi házigazdája a régióért felelős BMW Márkakereskedésnek a Linartech Autóháznak az ügyvezetője Tóth Gábor volt, aki a csapatával valóban a márkához és modellhez méltó estet szervezett. Tóth Gábor neve a régió autókereskedelmében már régen nem ismeretlen, hiszen a szakmát mélységében ismerő vezető szakértelmében van annak a magyarázata, hogy Kecskeméten az eladási adatokat illetően a BMW a prémium kategóriában vezető márka.
Magyarországon az első 7-es BMW - ennek megfelelően - Kecskeméten került értékestésre
Baudouin Denis előadásában személyesen gratulált Szakonyi Mihály értékesítőnek, aki a Linartech Autóháznál értékesítette az első új 7-es BMW-t Magyarországon. A fiatal értékesítési szakember a meghívott, mintegy 120 vendég számára természetesen már régen nem ismeretlen, így a központi vezető gratulációját hangos tapsviharral erősítették meg a vendégek.
Különlegességek
A kecskeméti BMW bemutatóin a közönség már megszokhatta, hogy nem csupán a prémium kategóriás járművekkel találkozhatnak, hanem bemutatót kaphatnak a professzionális rendezvényszervezés innovációs újdonságairól is, amely eseményfolyamatokat Tóth Gábor személyesen koordinálja és „fogyaszthatóan” ötvözi a térség és az ország tradícióival.
Így a Princess hegedűs trió előadásai mellett PearlShots innovációs molekuláris koktélokat kóstolhatták az est során a vendégek, miközben a Sheraton báltermében elfogyasztott öt fogásos vacsorához igazi borkülönlegességeket/ borritkaságokat kóstolhattak Kovács Antal simliére ajánlásával.
A BMW Magyarország és a Linartech Autóház szellemiségének megfelelő CSR – társadalmi szerepvállalás - kifejezésére is sor került, hiszen a „Csemetedoki” programnak az autóház korábban is lelkes támogatója volt, így a 7-es bemutatója alkalmából a két szervezet eleve egy 700 ezer forintos felajánlásról hozott döntést. Továbbá a Kecskeméti Megyei Kórház főigazgatója Svébis Mihály további 300 ezer forintos adományt is átvehetett, mivel az autóház nevében Tóth Gábor bejelentette, hogy 2015. December 31-ig Kecskeméten értékesítésre kerülő minden új 7-es BMW után az autóház 100 ezer forintos felajánlással kíván élni. Miután a bemutató napjáig már három új 7-es BMW-t értékesített a Linartech Autóház, így az eleve felkínált 700 ezer forintot további 300 ezer forinttal, így mindösszesen egymillió forintos adománnyal gazdagodhatott a Kecskeméti Megyei Kórház gyermekosztálya.
A valódi összefogásból megszervezett est végén a vendégek a Juhász Testvérek Pincészet ajándékcsomagjával térhettek haza.
Az est háziasszonya Polyák Lilla énekesnő volt.
Projektvezetőjeként, több évtizedes tapasztalattal a háta mögött irányítja a veszprémi vár VEMÉV-SZER általi munkálatait Csehi Lóránt. A novemberi Hónap Mérnökét pályájáról, motivációiról és arról is kérdeztük, mi kell ahhoz, hogy valaki megtalálja a helyét építőmérnökként.
Hazánk egyik legszebb iskolaépületét 1932-ben avatták fel, a közelgő 100. évfordulóig pedig elvégzik a főépület külsejének rekonstrukcióját. A szakemberek hat ütemben, összesen mintegy 15743 négyzetméternyi felületet tisztítanak meg, javítanak ki és festenek le a műemléki védelem alatt álló intézményen.