A JYSK folyamatosan újítja meg hazai áruházait: március nyolcadikán egyik legnagyobb hazai egységük Kecskeméten megfiatalodva, még több inspirációt kínálva nyílik meg újra. A több mint ezerkétszáz négyzetméteres, Izsáki úti áruház immár a JYSK legmodernebb, 3.0-ás koncepciójának megfelelve várja a vásárlókat.
Március 8-án nyílik meg újra a JYSK kecskeméti, Izsáki úti üzlete - derült ki az áruházlánc lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményéből.
Az 1233 négyzetméteres vásárlótérnek köszönhetően az áruház ezzel a második XL méretű JYSK Magyarországon, egyúttal az egyik legnagyobb alapterületű hazai áruházuk.
A 3.0-ás koncepció jegyében az üzlet új világítást kapott és a sorok közötti navigáció egyszerűbbé vált. Az eligazodást 3 bemutató-szoba – egy háló, egy étkező és egy étkezővel egybekötött nappali – segíti. Az alvás szakértőjeként azonban a JYSK külön matrac-stúdiót is kínál, ahol a vásárlók otthonos környezetben nem csupán tanácsokat kapnak, de ki is próbálhatják a termékeket. A dekorációs kellékek és kiegészítők is még nagyobb területet kaptak, ahol szezonálisan frissülő, az aktuális trendeket követő termékek széles választéka található.
A munkálatok során kiemelt figyelmet fordítottak az energiahatékonyságra, így például az izzókat LED-ekre cserélték, a szociális helyiségekbe pedig mozgásérzékelőt szereltek. Az új szakaszolt világítást 3 ütemben lehet felkapcsolni, amelynek köszönhetően kevesebb fény mellett is nagyszerű vásárlási élmény nyújtható, miközben az áruház világításának energiafogyasztása legalább 25%-kal csökkenthető.
A tapasztalatok szerint az újranyitás kapcsán a JYSK áruházaiban a beltéri bútorok, a matracok, a paplanok, a párnák, a díszpárnák és a plédek a legnépszerűbb termékcsoportok. Az áruházlánc azonban a megújulás kapcsán egy héten át az akciók mellett ajándékkal is várja vásárlóit, például egy nagypárnával és hatalmas bevásárlótáskával.
A kihívásokkal teli gazdasági környezet ellenére egyébként a JYSK az elmúlt pénzügyi évben is növekedni tudott Magyarországon, az új áruházak nyitása mellett a meglévő üzleteit is folyamatosan átépíti a 3.0-ás koncepció szerint. Ez azt jelenti, hogy 2024 év végéig világszerte a JYSK minden áruháza megújul, Magyarországon pedig 2023. augusztus végéig összesen 67 áruház üzemel majd az új koncepciónak megfelelően.
„Az idei pénzügyi évben tovább folytatódnak a beruházások, négy új áruházat nyitunk, miközben az ecseri régiós logisztikai központunk is folyamatosan bővül. Innen szolgáljuk ki ugyanis a hazai mellett a horvát, a szlovén és a szlovák üzleteinket” – mondta Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős Country Directora.
A dán üzletlánc jelenleg 91 áruházat üzemeltet országszerte, a 2023. augusztus végéig tartó üzleti évben 4 új üzlet nyílik, további 12-t pedig átépítenek.
A JYSK-ről
A JYSK egy skandináv gyökerű nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc, amely megkönnyíti bármely szoba vagy kert berendezését. A JYSK több mint 3200 áruháza és webshopja 48 országban nagyszerű ajánlatokkal és hozzáértő kiszolgálással várja vásárlóit bármely felületen. Az alapító Lars Larsen első boltját Dániában 1979-ben nyitotta meg.
A JYSK ma már 30 ezer munkatárssal rendelkezik. A JYSK Csoport forgalma a 2021/22-es gazdasági évben 4,87 milliárd euró volt. A JYSK-nek jelenleg Magyarországon több mint 1000 munkavállalója van és 91 üzlettel rendelkezik. A JYSK Magyarországon a 2021/22-es gazdasági évben 67,6 milliárd Ft árbevételt ért el, ami 19%-os növekedést jelent.
14 ezer négyzetméteres üzem készül el 2026 második felére 31 milliárd forint értékben.
Nemzeti függetlenségünk egyik legfontosabb szimbóluma, a Magyar Tudományos Akadémia székháza hatalmas átalakuláson esik át. A Fejér-B.Á.L.- ÉPKAR Zrt.-Vitruvius Kft. hármas konzorciumi fővállalkozásában zajló kivitelezésen már több fontos munkafázist sikerült lezárni.