2024.11.21, Csütörtök
Kecskemétre is elhozza a „Jövő Élményét” a hazai McDonald’s
Noguchi

Kecskemétre is elhozza a „Jövő Élményét” a hazai McDonald’s

Noguchi

2021.09.22. 15:02

A felújítást követően számos újítás várja a vendégeket.

Az átalakítási munkálatok végeztével újra várja a vendégeket a McDonald’s étterem a Malom bevásárlóközpontban. A „Jövő Élménye” koncepció alapján teljesen megújult étterem modern megjelenéssel, új, jövőbe mutató digitális megoldásokkal tért vissza. Kecskeméten először ebben az étteremben jelentek meg a „Jövő Mekizés Élményét” idéző érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok, és először itt találkozhatnak a helyiek Vendégélmény Menedzserekkel - olvasható a szerdán megjelent közleményben.

A hazai McDonald’s 2017-ben indította el a „Jövő Élménye” éttermi modernizációját. A vállalat és az éttermek közel felét üzemeltető franchise partnerek célja, hogy még korszerűbbé és még vonzóbbá tegyék a Mekizés élményét mind a vendégek, mind a munkatársak számára.

„Innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatok, illetve interaktív, digitális technológiák kialakítása teszi még kényelmesebbé és gyorsabbá az ételrendelést. A fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő egységek, az úgynevezett kioszkok, ahol a vendégek a kiválasztott termékeket az igényüknek, elképzelésüknek leginkább megfelelő módon, maguk rendelhetik meg és fizethetik ki, illetve bizonyos fokig testre is szabhatják.”

– mondja Héjja János, a hazai McDonald’s-okat üzemeltető Progress Étteremhálózat franchise partnere.

„Bízunk benne, hogy a kecskeméti lakosok örömmel fogadják az újításokat, amellyel az átalakított étteremnél találkozhatnak először Kecskeméten.”

– tette hozzá Héjja János.

A hagyományos rendelés mellett "vendégélmény menedzserek" is segítenek az új rendszerben

A digitális megoldások ellenére a személyesség a kiszolgálás fontos eleme marad továbbra is: a vendégek a jövőben is tudnak hagyományos kasszánál rendelni, amennyiben pedig az új folyamatok megismerésében, vagy a rendelés folyamatában segítségre lenne szükségük, az újonnan létrehozott pozícióban dolgozó Vendégélmény Menedzserek készséggel állnak rendelkezésükre.

A konyhatechnológiának köszönhetően minden termék rendelésre készül, a speciális étkezési igényekkel érkező vendégek pedig már a teljes gluténmentes portfólióból választhatnak. A kávékülönlegességeket – amelyek az egyik leghíresebb barista La Cimbali kávégéppel készülnek – laktózmentes tejjel, mandulaitallal vagy akár koffeinmentes változatban is kérhetik a vendégek.

A McDonald’s a világ vezető étteremhálózata, amely több, mint 100 országban több, mint 36 ezer egységgel áll a vendégek rendelkezésére. Magyarországon 1988-ban nyílt az első McDonald’s étterem. A jelenleg működő 94 hazai McDonald’s étteremben dolgozó közel 7000 munkatárs évente átlagosan több mint 80 millió vendéget szolgál ki.

KecskemétgyorsétteremKecskemétMalom Központélelmiszeripari fejlesztés