Az országos aktivitás mellett havonta más-más várost állítanak fókuszba, ahol a helyi jellegzetességeket figyelembe véve szervezik a kampányt, ami áprilisban Budapesten kezdődik. A következő hónapokban pedig másik városban folytatódik, így sorra kerül Debrecen, Győr, Kecskemét, Miskolc, Szeged és Székesfehérvár, de nem feltétlenül ebben a sorrendben.
A koronavírus-járvány miatt döntöttek úgy, hogy idén is a hagyományostól eltérő módon hívják fel a figyelmet a kerékpározásra, az idei esemény jelmondata: "Inkább bringázz!".
A Magyar Kerékpárosklub az Aktív Magyarország támogatásával részben azokat igyekszik megszólítani, akiknek a bringázás eddig csak hobbit, sportot vagy hétvégi kikapcsolódást jelentett, részben pedig a kerékpáros munkába járásra nyitott cégeknek és vállalkozásoknak, a kerékpáros közlekedést fontosnak tartó önkormányzatoknak szeretne segítséget nyújtani ahhoz, hogy igazán kerékpárosbaráttá váljanak. Mert kerékpárral nem csak gyorsabban, olcsóbban, egészségesebben, fenntarthatóbb módon, és jobb kedvűen, de a vírusos megfertőződés kockázatát is minimalizálva juthat el úticéljához mindenki - olvasható a kerékpárosklub közleményében.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
A 100 éves gyárat ellátó rendszer jövő márciusban lép működésbe.