Az ok, hogy nem lépett rádiókapcsolatba a magyar polgári légiforgalmi irányítással.
A repülőgép a Nagy-Britannia-Pakisztán útvonalon haladva lépett be Magyarország légterébe február 27-én az esti órákban. Mivel a repülőgép már a cseh légtérben sem létesített rádiókapcsolatot az ottani hatóságokkal, ezért a cseh légierő gépei a magyar határig kísérték a pakisztáni Boeing 777-es repülőt.
A jelzés után a magyar Gripen-pár azonnal a levegőbe emelkedett, azonosította a repülési irányt folyamatosan tartó utasszállítót, amelyet kikísértek az ország légteréből.
A vadászgépek ezt követően visszatértek kecskeméti bázisukra.
Nyáron elkészültek a tervek, most pedig újabb fontos lépést tett a BKK azért hogy el is indulhasson az építkezés. A társaság benyújtotta pályázatait az Id. Antall József rakpart és az Erzsébet híd alatti terület átépítésére.
Uniós viszonylatban Magyarország a geotermikus energiahasznosítás terén az első öt ország között helyezkedik el. E pozícióját tovább erősítheti a termelési technológiák és a földkéregre vonatkozó adatbázis fejlesztése révén. Utóbbiban kulcsszereppel bír a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) is.