Két kiadvánnyal segíti a fogyasztók tájékoztatását a Magyar Energetikai és Közmű- szabályozási Hivatal. A füzetek a közműszolgáltatás ki- és visszakapcsolásának szabályairól, valamint a társasházak számára a közműszolgáltatásokról foglalják össze a legfontosabb tudnivalókat.
A „Panasza van? Segítünk!” fogyasztóvédelmi kiadványsorozat célja, hogy tájékoztassa a fogyasztókat a legfontosabb fogyasztóvédelmi ügyekben, növelve a fogyasztók tudatosságát és megelőzve ezzel a vitás helyzeteket. A sorozat hetedik és nyolcadik füzetét a MEKH sajtótájékoztató keretében mutatta be, amelyen Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal részéről dr. Zombor Attila főigazgató is részt vett.
A 7-es számú fogyasztóvédelmi füzet segít megismerni a tartozás miatti ki- és visszakapcsolás alapvető szabályait, valamint információt nyújt a lehetőségekről. A 8-as számú kiadvány pedig azok számára foglalja össze a legfontosabb, közművekkel kapcsolatos tudnivalókat, akik társasházakban, lakásszövetkezeti lakásokban élnek. – összegezte dr. Nemeshegyi Benjámin, a MEKH szakmai tanácsadója.
„Hazánkban továbbra is alacsonyak az energiaárak, ennek ellenére még mindig több ezer fogyasztót érint a tartozás miatti kikapcsolás. A kiadvány üzenete az, hogy a felhasználók időben fizessék be számláikat, hogy megelőzzék a komolyabb és költségesebb ki-, illetve visszakapcsolást.” – mondta Scherer Zsolt, a MEKH szóvivője.
Az új kiadványok ide kattintva tölthetők le.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Lakásépítési program indult Mórahalmon.