A beruházások a közlekedés biztonságának növelését célozzák a jelenleg balesetveszélyes helyeken.
Az Irinyi út és a Március 15. utca kereszteződésében minden csomóponti ág kiegészül egy önálló jobbra kanyarodó, vagy egy gyorsító sávval. A Mártírok útja és a Klebelsberg út találkozásánál mindkét irányban kialakítanak egy-egy forgalmi sávot a balra kanyarodó járműveknek.
Új, akadálymentes gyalogos-átkelőhelyeket, az iskola előtt pedig új parkolóhelyeket építenek.
A nagyjából négy hónapig tartó fejlesztések során jelzőlámpákat telepítenek és korszerűsítik a közvilágítást is.
A Mártírok útján 150 métert, a Klebersberg úton 200 méter hosszú szakasz érint a beruházás.
A kivitelezési munkálatok során teljes útzár nem lesz, de forgalomkorlátozásokra kell számítani.
Rövidesen vízi útjára indul Paks II. történetének első elkészült nagyberendezése, az 5. blokk zónaolvadék-csapdája. A 730 tonnás berendezés a Pakson épülő blokktípus egyik, úgynevezett passzív biztonsági berendezése, ami arra szolgál, hogy ha a szinte lehetetlen is bekövetkezne, meggátolja annak káros környezeti következményeit.
Az Építőipari Nívódíjjal jutalmazott projektben nem csupán a volumen miatt születtek páratlan megoldások a Market generálkivitelezésében és az Óbuda Group lebonyolításában.