A Kecskeméten gyártott, ettől az évtől forgalmazott Mercedes-Benz A-osztályt a Mol Limo flottájában a havidíjas felhasználók percenként 99 forintért, az alkalmi felhasználók 111 forintért vehetik igénybe.
Ötven prémium kategóriás Mercedes-Benz A-osztállyal bővül a Mol autómegosztó szolgáltatásának flottája szeptembertől.
Az idén januárban elindított Mol Limo jelentősen túlteljesítette a várakozásokat, már több mint 35 ezer felhasználója van az autómegosztó szolgáltatásnak. Az első fél év alatt több mint 1,5 millió kilométert tettek meg a fővárosban közlekedők - mondta Ratatics Péter, a Mol-csoport fogyasztási szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója kedden Budapesten sajtótájékoztatón.
Az autómegosztó szolgáltatás keretében 100 elektromos és 300 benzinüzemű Volkswagen up! áll a felhasználók rendelkezésére, ehhez csatlakozik az 50 Mercedes-Benz - tette hozzá.
Az igények felmérése alapján választották ki a prémium, ugyanakkor fiatalos, lendületes modellt, amellyel újabb felhasználókat céloznak meg.
Az autómegosztó szolgáltatásnak egyre nagyobb teret kell kapnia a városi közlekedésben, be kell illeszteni a hagyományos közlekedési módok mellé - hangsúlyozta Ratatics Péter.
A Mol írásos tájékoztatása szerint a vállalat 2016-ban elfogadott stratégiájában megfogalmazta, hogy sokkal nagyobb szerepet szán a mobilitási szolgáltatásoknak, ennek fontos mérföldköve volt a Mol Limo elindítása.
A szolgáltatás fejlesztésével folytatódik a Limo célkitűzésének megvalósítása, amely szerint a vállalat folyamatosan növeli a gépkocsiflottát, az infrastrukturális fejlesztések függvényében fokozatosan emelve benne az elektromos autók arányát, továbbá a szolgáltatás működési területét 2020-ra Budapest közigazgatási határáig kiterjeszti.
Az autómegosztó szolgáltatás területe a januári indulás mintegy 10 négyzetkilométerrel, 70 négyzetkilométerre bővült. A zónabővítés előfeltétele volt a megfelelő töltési infrastruktúra kialakítása, ezért a Mol a külső Váci úton található töltőállomásán is elektromos töltőegységeket alakított ki.
A Liszt Ferenc Repülőtér közelében építkeztek.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.