Azokban az épületekben, ahol korábban megrendelték a fűtést, ott a szolgáltatást folyamatosan biztosítják.
A szolgáltató kéri a lakosság türelmét és megértését, amíg a város minden távfűtött lakásának minden radiátorába eljut a megfelelő hőmérsékletű fűtővíz.
Továbbá tájékoztatják a fogyasztókat, hogy a fűtésindítást követően 2 hétig – a bejelentés sorrendjében – ingyenesen végezik el a légtelenítést.
Hogyan segíthetik a társasház lakói a fűtés zökkenőmentes indulását?
Kérik, ellenőrizzék a radiátorszelepeket, hogy azok nyitva vannak-e! Ez szükséges ahhoz, hogy a fűtővíz minden radiátorba eljuthasson, és a légtelenítési munkákat a kollégák el tudják végezni.
Kérik, biztosítsák a bejutást a felső szinteken levő lakásokba a légtelenítési munkák gyors elvégzése céljából!
Mi a teendő, ha a lakásában még nem indult be a fűtés?
Ha a radiátorok 10 ºC alatti külső hőmérsékletnél - nyitott radiátorszelepek mellett nem melegszenek, kérik, jelezzék bármely elérhetőségen:
· honlapon: www.termostar.hu/hibabejelentő, vagy
· e-mailen írásban a [email protected] címen, vagy
· a HIBABEJELENTŐ 76/48-18-18 telefonszámon.
Bejelentéskor kérik megadni:
· a fogyasztási hely azonosítót (6 jegyű szám a távhőszámla tetején, a középső oszlopban felülről a második adat),
· a bejelentő, lakástulajdonos nevét, telefon elérhetőségét,
· a lakás címét (utca, házszám, emelet, ajtó),
· az észlelt hiba leírását, a probléma jellegét!
A Liszt Ferenc Repülőtér közelében építkeztek.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.