Épül már a kecskeméti Mercedes-Benz gyár második üteme, a munkaerő-toborzás jövőre erősödik fel. Ebben az üzemben – is – komoly szerephez jutnak majd a robotok, de az automatizációra úgy tekintenek, mint az ember és gép újfajta együttműködésére.
A jövő Kecskemétét úgy látja Christian Wolff, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, hogy a város az európai autógyártás, az innováció és a járműipar egyik meghatározó központja. - számolt be az autopro.hu.
– Június elején jelentették be, hogy egymilliárd eurós beruházással megkezdik az első full-flex gyár építését. Az alapkő lerakásával elkezdődött a beruházás. Hol tartanak a 2500 ember felvételében?
– A felvételt jól átgondolt stratégia mentén hajtjuk végre – az első kampányok már elindultak, de jövőre még intenzívebb toborzásba kezdünk. Az új gyárba a munkavállalók nagy része a már működő egységből fog kikerülni, akik helyére pedig új dolgozókat keresünk. Ezzel biztosítjuk, hogy jelenlegi munkavállalóink tudása és tapasztalata a lehető legjobban hasznosuljon. Ez egy nagyon jó, sőt egyedülálló lehetőség kollégáink számára – mind az újaknak, mind azoknak, akik már most is nálunk dolgoznak. Előttük áll ugyanis a lehetőség egy jó előmenetelt biztosító karrierre, és egyidejűleg a személyes szakmai fejlődésre és képzésre is. Gyárunkban mindenkinek esélye van az előrelépésre, és egyben lehetősége, hogy a Daimler AG nemzetközi hálózatán belül bővítse tudását.
A cikk tovább olvasásához kattintson ide.
1,6 milliárd forintnyi beruházást szavazott meg tételesen a városi közgyűlés.
A Duna Aszfalt munkájával a mohácsi híd mellett, mintegy 20 kilométernyi 2x1 sávos és közel 10 kilométernyi 2x2 sávos út is épül számos további műtárggyal együtt.
Negyedik alkalommal rendezik meg szombaton a Futókörök Napját, melynek keretében húsz helyszínen húznak futócipőt az érdeklődők az egyes településeken.