A kampányban Bács-Kiskun megyéből Kecskemét vesz részt, az eseményen világító lufikat engednek a magasba, ezzel jelezve, hogy minden gyereket hazavárnak.
Az eltűnt gyermekek világnapjához kapcsolódóan 8. alkalommal rendezik meg az Ezer Lámpás Éjszakája jótékonysági koncert- és programsorozatot országszerte. Családi- és gyerekprogramokkal, tanácsadással, valamint a hazai könnyűzenei élet meghatározó szereplőinek fellépésével várják az érdeklődőket. Az esemény fénypontjaként pedig, országszerte összesen 20 000 világító lufit engednek a magasba, hogy megmutassák a hazavezető utat az eltűnteknek.
Kecskemét, Főtér - Kezdés 17.00 - Műsorvezető: Müller Attila
GYERMEKNAPI játékos IDŐUTAZÁS a Főtéren… Megidézve elődeink életét, érdekes, új ismeretekkel, a legügyesebbeket és legokosabbakat is próbára tevő játékos feladatokkal, táncos – zenés – énekes műsorral várnak mindenkit, aki volt gyerek vagy most is az és szeretne játszani, kikapcsolódni ezen a múltidéző-jövőbenéző, kalandos napon.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Az épület mintegy 1 milliárd forintos beruházással készült el.