A május 27-i versenyre összesen 2.000 nevezés érkezett, azaz a maximális létszámmal zajlik majd a rendezvény.
A sportesemény egyre népszerűbb, évről évre többen állnak a rajthoz. Az előző évekhez hasonlóan, idén is a gyár területén keresztül vezet a verseny: az útvonal érinti a karosszériaüzemet, ahol futás közben a résztvevők egy pillantást vethetnek a robotokra.
Program:
7:30 - Helyszíni rajtszám átvétel kezdete
8:45 - Bemelegítés: 1,2 km (gyerektáv)
9:00 - Rajt: 1,2 km (gyerektáv)
9:25 - Christian Wolff ügyvezető igazgató köszöntője és a gyermektáv eredményhirdetése
10:00 - Bemelegítés: 10 km, 25 km és 5x5 km váltó
10:30 – Rajt a gyár területén belül: 10 km, 25 km és 5x5 km váltó
A futóútvonal 5 km-es körökből áll, mely teljes egészében a gyárterületen belül vezet.
A londoni központú magazin a Duna Aszfalt által kivitelezett projektnek szentelte a címlapját, a Magyar Építők egyik fotóját leközölve.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.