November elején megkezdik a 445. sz. főút Kecskemét északi elkerülő újabb ütemének, az M5 autópálya és az 5. sz. főút közötti út kivitelezési munkálatait. A 3,3, km hosszú szakasz megépítésével 2018. IV. negyedévére teljessé válik a Kecskemétet északról elkerülő út.
A NIF Zrt. beruházásában 2015 augusztusára elkészült az 5. sz. és a 44. sz. főút közötti, 2×1 sávos kialakítású, 10,3 km hosszú elkerülő.
A fejlesztés folytatásaként az elkerülő 3,3 km hosszan, az 5. sz. főúttól az M5 autópályáig tartó szakasza új nyomvonalon, 2×1 sávos útként épül meg. A beruházás részeként összesen 4 új körforgalmú csomópont épül, egy-egy a ladánybenei úton és a Nyíri úton, valamint az M5 autópálya csatlakozásánál a különszintű csomópont is két körforgalmi csomóponttal lesz kialakítva. Elvégezik a ladánybenei út melletti kerékpárút korrekcióját és zajvédő falakat építenek.
Az elkerülő út és az M5 autópálya keresztezésében az új különszintű csomópont részeként az autópálya felett egy kétnyílású híd épül. Megvalósul az M5 autópálya Hetényi pihenőjének elbontása és egy új komplexé bővíthető egyszerű autópálya pihenő-pár létesítése.
A vállalkozó novemberben fakivágással és humuszolással megkezdi a munkaterület előkészítését, és idén várhatóan elindulnak a földmunkák is.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium megbízásából, a NIF Zrt. beruházásában hazai forrás felhasználásával megvalósuló fejlesztést a Duna Aszfalt Kft. végzi, a kivitelezés nettó értéke 5.750.719.036 forint.
A STRABAG építette fel a több mint 600 méter hosszú átkelőt Szatmárnémetiben.
Közép-Európa meghatározó építészeti elismerését érdemelte ki a KÖZTI tervei alapján, a Market Építő Zrt. ROM Vándor programjában megújult Varjaskéri templomrom; akárcsak a KÖZTI által tervezett Balatonfüred Konferencia és Apartmanház.
Szécsény Város Önkormányzata egyhangúlag elfogadta a rendőrkapitány beszámolóját.