2025.01.17, Péntek

Több mint háromezren látogattak el a soltvadkerti BMW találkozóra a hétvégén

2013.06.23. 12:32

A 2013. június 21-23 között kilencedik alkalommal megrendezésre kerülő soltvadkerti BMW találkozón látható volt, hogy miért a világ legértékesebb márkája a BMW és látható volt az is, hogy igencsak átalakulóban a rajongótábor!

Mint közismert a BMW márka értéke a világ legértékesebb termékének számít. Összehasonlításul kétszer annyit ér, mint a Mercedes, de veri a Google, vagy az Apple márkákat is a reklámszakemberek felmérései alapján. Ha valaki ebből a szempontból nézegette azt a cirka ezer BMW-t akit a gazdái elvittek az idei BMW találkozóra Soltvadkertre láthatta, hogy maga a rajongótábor is jelentős átalakuláson megy keresztül.


az "Ezeröcsis Ladások" és roncs-derbi rajongók között. Végtére is ők azok a BMW tulajdonosok, akik alapján a márka az átlaggyalogosok között közutálatnak örvend. Ők szinte betegesnek ítélhetően élvezkednek a járgányuk adta faroknövelés örömétől. Semmi, ismétlem semmilyen erkölcsi, vagy értelmi gát nem akadályozza őket a vélt felsőbbrendűségük kimutatásában, amit BMW-k képességei persze lehetővé is tesznek. Az értelem ott kezdődne, ha mértéktartásra találnánk körükben, de erre láthatóan nincs sok esély:

Szerencsére múlóban vannak az efféle BMW tulajdonosok, akik pár éve már komoly akadályt jelentettek a márka marketingeseinek, hiszen a marketingesek az új autók piacán nem a vásárlók érdeklődésének a felkeltéséért, hanem a márkához ragadt rendkívül gyalázatos legendák lemosásán küzdöttek. Talán ezért nincs egyetlen márkakereskedő  sem a vadkerti BMW találkozó támogatói között...

Úgy látszik viszont, hogy a marketingesek állnak nyerésre, mert az idei vadkerti találkozón autóikat babusgató, azt akár szívecskés lepellel letakaró tulajdonosokra is találtunk, ami ugyebár már a másik véglet. Viszont derítő látvány, hogy a rajongók között egyre divatosabb hazánkban is az egyes sorozat, ami képességeit ítélve szintúgy prémium kategória és lassan fél Európát már meggyőzte.

A vadkerti tó partján ideáéis a környezet

Sok-sok következtetést le lehetne még vonni akár a kötélhúzó-verseny, vagy a sörös-rekeszt (zsugort) tartó versenyt elemezve is (!), de talán elég annyi, hogy a márka bizonyosan hosszú évtizedekig még tartani fogja elsőségét ha azt nézzük, hogy a megjelent háromezer BMW-s átlag életkora 30 év körüli és ránézésre is megállapítható, hogy döntően középosztálybeli értelmiségiekből jött össze. (!!!)